Smink a hajnak-L'oréal Professionel HAIRCHALK

Heloooo lányok!
Szombaton én is hivatalos voltam a L'oréal blogger napra :D Olyan izgatott voltam.Ez volt életem első ilyen rendezvénye és iszonyatosan tetszett.Ezúton szeretném megköszönni a L'oréal csapatának,hogy bearanyozták a szombatom :)
Nah,de ne térjünk el a tárgytól.A mai napon a HAIRCHALK-ról lesz szó.Én a Sweet sixteen pink árnyalatban hoztam el.
Én nagyon szeretek a hajszínemmel játszani.De valahogy mindig vissza térek a fekete hajszínhez.TUMBLR-n mindig irigykedve néztem a cukorka színű hajakat.Szívem szerint be vállalnék egy szép pasztell lila vagy pasztell rózsaszín hajat,de ahhoz le kellene szívatni és az nagyon megviselné a hajam.Tehát nekem nagyon jó alternatíva ez a folyékony hajszínező "kréta".
Forradalmi összetételének köszönhetően a HAIRCHALK  száradást követően ellenáll a kopásnak és csak hajmosással lehet kimosni.Átlagosan 2 samponos hajmosást bír ki.Nem hagy foltot,formázható és cseppálló.A haj szerkezetét nem változtatja meg,tehát a tapintása természetes marad.
Ezekben az árnyalatokban kapható:


A HAIRCHALK az első smink a hajnak,mely lehetővé teszi,hogy úgy adjunk színt a hajnak,mint ahogyan ki festjük a körmeinket.

5 ok,amiért más,mint  a jelenlegi hajkréták
  • nem porzik
  • felvitele egyszerű
  • száradás után nem hagy nyomot a bőrön vagy a ruhánkon
  • jól adagolható
  • nem fakul
Hajszalonokban próbálhatjátok ki ezt a csodát.
A szalonszolgáltatás bruttó ára :1000-2000 Ft (a hajhossz és a felvitt anyag mennyiségétől függ)
És íme! Ilyen az én hajamon.Élőben,természetes fénynél sokkal intenzívebb.Nekem nagyon tetszik!!Egyenesen imádom <3 Nyilván világosabb hajszínnél sokkal intenzívebb a szín is.
Szőke hajon pedig így mutat ;)
 
Nektek hogy tetszik?



0 megjegyzés: