Garnier 5sec Perfect Blur optikai retusálókrém

Sziasztok!
A minap nézelődtem a Müllerben és megakadt a szemem ezen a rózsaszín kis 'szépségen'!
Rögtön oda vonzotta a tekintetem :) Mivel még sehol nem találkoztam ezzel a termékkel,fellángolt bennem a kíváncsiság.Úgyhogy a kosaramban landolt :) Meg hát rabul ejtett a reklámszöveg is.Felcsigázott  a 'retusáló' kifejezés.
De nem is szaporítom a szót.Nézzük,hogy mit is ígér és ezek közül mit teljesít.

Garnier 5sec Perfect Blur optikai retusálókrém 3500 Ft 30ml

"Sima, korrigált arcbőr - a bársonyosan puha tapintású bőrért. Fényvisszaverő mikrogyöngyeinek köszönhetően láthatóan retusálja a pórusokat, a ráncokat, a bőregyenetlenségeket és a bőrfényt. (...) A mikrogyöngyök minden irányban visszaverik a fényt, így optikailag elhalványítják a bőregyenetlenségeket. A bőrfelszín külleme optikailag láthatóan javul."


A tubust jól fel kell rázni használat előtt.Érdekes :) Olyan volt mintha valami hab állagú valami lenne a tubusban. Igazából állagát tekintve nem tudok állást foglalni :) Talán a tejszínhabhoz tudnám hasonlítani.A dobozon az áll, hogy ultrakönnyű, hab állagú krém.Ezt nem vitatom,de közben meg olyan darabos.Mikor kinyomtam a kezemre csak néztem.És olyan nagyokat pislogtam rá,hogy egy az egyben,szó szerint lepottyant a kezemről :D Marha vicces volt. Álltam a szobában és néztem a parkettán ezt a fura valamit és azon gondolkoztam,hogy EZ MI A SZÖSZ!!


Én úgy használom mint egy primert.Hidratálok,majd alapozó használata előtt felviszem az arcomra.Nem kell belőle sok.Erre oda kell figyelni,mert ha többet visztek fel a kelleténél akkor nagyon 'csúszós' lesz a bőrfelszín és olyan mintha lenne egy réteg az arcotokon.Egyébként nagyon könnyen el lehet dolgozni! Miután felkenem,nagyon puha érzetű lesz a bőröm.És szépen lemattítja a bőrt. De körülbelül nálam itt meg is halt a dolog. Én legfőképpen azért vettem meg,hogy egységesebb legyen a bőrfelszínem és halványítsa az 'újszülött' ráncaim :) Nem mondom azt,hogy ez egy rossz termék,de kissé erős kifejezés szerintem a retusáló krém megnevezés.

0 megjegyzés: