Lush Szerzemények


Sziasztok!

Pénteken eldöntöttem,hogy pénzt nem sajnálva el megyek a Lush-ba és megveszem a Copperhead szilárd sampont és a Shine So Bright balzsamot.Bementem az üzletbe,rögtön rám is martak az eladók,majd mikor mondtam,hogy mit szeretnék,vigyorogva közölte (kb úgy mintha hülye lennék és nekem azt tudnom kellene),hogy ezeket csak online lehet rendelni.....

Nem tudom ti hogy vagytok vele,de ha már rá szánok egy samponra 3000 Ft-ot,akkor legalább had szagoljam meg.....

Így hát közöltem,hogy akkor nézelődöm,majd egy sokkal kedvesebb és segítőkészebb eladótól kértem segítséget.
Végül ezekkel a termékekkel jöttem el:
Roots
Ebből a termékből alapból akartam kérni tesztre egy kis mennyiséget,de úgy voltam vele,ha már így alakult,akkor megveszem a nagy kiszerelést.Mivel nagyon sok pozitív véleményt olvastam róla.
És igen! Mielőtt kiadok egy "halom" pénzt valamire,mindig olvasok róla véleményeket.

A hajápolás gyökerei a fejbőrhöz vezetnek: a mentát háromféleképpen használjuk a fejbőr és a hajtüszők stimulálására. Ezt követi a kondicionálás és az erősítés extra szűz olívaolajjal, mézzel és csalánnal. Finom, jókedvre derítő illatát narancsvirágolaj, grapefruit és édes narancs olaja adja. Száraz hajra vidd fel, a hajtöveknél kezdve. Masszírozd a fejbőrbe és hagyd fenn 20 percig.


Jason And The Argan Oil samponkorong

Egy olyan sampont szerettem volna,mely táplálja kitikkadt tincseimet.A srác garantálta,hogy életre kelti ez a sampon a fürtjeimet :)

Erősebb, fényesebb, puhább hajat szeretnél? Próbáld ki ezt az argánolajjal teli sampont, melyhez a Rose Jam illatát adtuk. Az argánolajhoz glicerint adtunk, hogy hajad érezhetően lágyabb és érzékien csillogó legyen. Gyógyító rózsakivonat és rózsaolaj hozza egyensúlyba a fejbőrt; tökéletes választás, ha szeretnéd, hogy világos hajad vakítóan fényesen ragyogjon és meg is erősödjön.

The Plumps szilárd hajkondícionáló

Ha szereted a dús hatású, telt hajzatot, akkor ez a tengeri sótól, cédrustól és méztől duzzadó keverék neked készült. A cédrusfa illata megnyugtató, akárcsak a tudat, hogy a tengeri só dússá, sőt dundivá teszi a frizurát. Forgasd meg párszor a tömböt a két tenyered közt, majd simítsd végig a nedves hajadon; meglátod, hogy a kevesebb néha több.

0 megjegyzés: