Garnier Dark Spot Corrector




Mostanában nagyon rá pörögtem a C-vitaminos krémekre és agyagos maszkokra.
Egész tini koromban egy pattanásom sem volt,most 27 éves koromra pedig olyan szinten megbolondult a bőrőm.....
Próbálom kerülni az olajos magvakat-hozzá kell tennem,eddig szotyizhattam és marék számra ehettem a mogyorót,akkor sem volt semi bajom-de mindhiába.
Így hát marad a maszk,valamint a C-vitaminos krém. És igen,szoktam magam nyomkodni...Olyankor el is verem a kezem és azt üvöltözöm "csúnya,rossz kislány".És hiába,hogy az esetek 90%-ban nem nyúlok hozzá és nyomkodom szét az arcom,miután elmúlik sötét foltot hagy magaután,csak hogy legyen ami emlékeztet rá :)
Gondolkodtam Tindigo siker szérumán,de egyenlőre úgy voltam vele,hogy egy olcsóbb alternatívát próbálok meg.Így hát egy Müller túránk alkalmával beszereztem a Dark Spot Corrector-t a Garnier-től.

Ugyanis ez a krémecske tartalmaz C-vitamin,ami köztudottan antioxidáns és világosító hatásáról ismert.A tiszta C-vitamin kifejezetten instabil összetevő (fényre, levegőre könnyen bomlik), ezért megfelelő csomagolást és tárolást igényel.
Valamilyen okból kifolyólag a két orcámon jönnek ki a patik és hagyják ott "lábnyomukat".

  • Textúra:nagyon kellemes gél/krém textúrával rendelkezik
  • Érzet:minimálisan ragad,de nem a kellemetlen kategória
  • Hidratálás:minimálisan hidratál
  • Illat:Tipikus Garnier illata van,ha ez mond valamit :) Abszolút nem tolakodó vagy kellemetlen.
  • Csomagolás:Fém tubus
Egy hét használat után:
  1. Üdébb lett a tekintetem
  2. Tiszta arcbőr
  3. Csökkent a bőrpír
Javulást tapasztaltam,ami annyira nem szembetűnő,de én látom.
Szóval eddig teljesen elégedett vagyok.
De szerintem nem fogom újra venni,mivel a Garnier állatokon tesztel.Nem tudom milyen formában és nem is érdekel.Nekem ennyi éppen elég.Esetleg ha van olyan termék,ami nálatok bevált és ki tudom vele váltani,valamint erőszak mentes,akkor ne habozz!!!
Komment formájában várom a tippeket!


0 megjegyzés: