♚Márciusi kedvencek♚

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben a márciusi kedvenceimről olvashattok!Nem tudom ti hogy vagytok ezzel,de nekem nagyon gyorsan telnek ebben az évben a hónapok.

Arcápolás terén több kedvenc is horogra akadt.

Az egyik a La Roche-Posay termálvizes spray.
Természetes, felfrissítő, antioxidánsban gazdag vízpermet.Szelénben gazdag forrásvizet tartalmaz.A nap bármely szakában használható.Krémeket és szérumokat is nagyon könnyen el lehet vele oszlatni.Kellemes tapintású,friss bőrt eredményez a használata.
Egyszerűen imádom.
Avon Planet Spa Heavenly Hydration Arcápoló Olaj
Ez egy kissé nehéz arcápoló olaj.Hetente csak egyszer szoktam használni.Nem mondanám hogy gyorsan beszívódik,de nem nehezíti el a bőröm.Használata után puha lesz a pofim.Nekem bevált!
L'oréal Paris Sublime Soft Micellás víz
Smink eltávolítására szoktam használni.Valamint arctisztítás után még át szoktam vele törölni az arcom,hogy még az utolsó szennyeződést is eltávolítsam .Biztosra szoktam menni :D
Nagyon szeretem benne,hogy hipoallergén és illatanyag mentes.Szépek az összetevők,nem csíp!!
Vichy Idéalia Life Serum
Kellemes illat, állag, nem hagy ragacsos érzetet.Több használat után elmondhatom, hogy egy álom.Friss és üde arcbőrt kölcsönöz a benne található gyöngyházfényű pigmenteknek köszönhetően.Tartós használata után,bőröm minősége jobb lett.A flakonból egy nyomás bőven elég az arcra.
Avon Naturals Rózsa Arcpakolás
Ez egy folyékony lekvárszerű arcpakolás,mely rózsa darabokat tartalmaz. Ez az egyik kedvenc arcpakolásom az Avon-tól.Selymes tapintású,puha lesz tőle a bőröm.Nem mellesleg pedig az ára is gazdaságos.Hetente egyszer-kétszer szoktam használni.

És akkor most jöjjenek a sminktermékek

Hatalmas nagy kedvencem az ELF Stipple Brush
Ezt az ecsetet pirosításra valamint a púder felvitelére tudjátok használni.Én speciel pirosítani szeretek vele.Nem hulllik és nagyon könnyen lehet vele dolgozni.A sörték szintetikusak.
Vichy Teint Ideal Krém alapozó
Könnyen felvihető krémes alapozó.A fedését közepesre mondanám.Igazából olyan mintha nem is lenne rajtam alapozó.Nincs az az érzésem a nap végére hogy alig várom hogy lemossam.
 Catrice Camouflage korrektor
Hát nem is tudom miért tettem bele a kedvencekbe :)
De tény,hogy talán ezt használtam a legtöbbet a márciusi hónapban.A fedésével nincs bajom,viszont elég csúnyán kopik.Talán 4 órát bír ki.
Clinique Airbrush korrektor
Ő viszont abszolút kiérdemelte a helyét a kedvencek között.A 04-es árnyalat nagyon jól passzol a halvány bőrömhöz.Szépen fed és természetes hatása van.Nem ül bele a ráncokba és nem emeli ki azokat.
L'oréal Lash Architect 4D szempillaspirál
Az elején nem voltam oda érte, aztán nem tudom mi történt, de most nagyon megszerettem :D Szép műszempilla hatást érek el vele, bár nekem szerencsére hosszú szempilláim vannak. Viszont  nagyon hamar /2hónap/ el kezd sűrűsödni, csomósodni, egyre nehezebb használni :(
Avon Super Shock géles szemceruza
Én tusvonal húzására használom.Nagyon jó krémes állaga van.Szeretek vele dolgozni.
Aztán láthattok két pirosítót.Habár a BYS inkább hajlik a bronzosító felé.
Elég sokat használtam a NYX 05 Pinky árnyalatú pirosítóját.Így elég élénk a színe,de felvíve egy kislányoes bájt ad az arcnak.Finoman kell vele bánni,mert nagyon pigmentált.Aztán itt volt a már említett BYS Prfectly Peachy árnyalatú pirosító/bronzosító.Árához képest nagyon jól teljesít és mint írtam én bronzosításra használtam.
És az utolsó befutó ebben a hónapban az Essence Stay Matt Lip Cream volt a 01 Velvet Rose árnyalatban.Ide mást nem is tudok írni,csak annyit hogy mesés :)

Remélem tetszett ez a bejegyzés!!
Ti használtátok már valamelyik terméket?


0 megjegyzés: