Márciusi PixiBag

Sziasztok!
A mai bejegyzésben a márciusi PixiBag-et mutatom meg nektek,hogy ebben a hónapban mit is rejtett a csoda neszesszer.

Mi is az a PixiBag?
Itt egy neszesszerben olyan termékeket kapunk,melyek a drogériák polcairól már jól ismertek.
 De részletesebben utána tudtok olvasni a pixibox.hu oldalon.
Ebben a hónapban ezek a márkák bújtak meg:Axe, Dove, Essence, Himalaya Herbals, New Yorker. 
 Axe Anarchy For Her 150ml
 Nagyon finom édes illata van.Nagyon tetszik a teteje.Mondjuk kellett egy-két perc mire rá jöttem,hogy el kell csavarni :D

New Yorker tusfürdő  150ml
Mikor láttam a márka felsorolásban a New Yorker-t azt hittem,hogy valamilyen kiegészítőt fognak küldeni.Finom illata van,de talán ennek a terméknek örültem a legkevésbé :/ 

Himalaya Herbals frissítő gyümölcspakolás normál és száraz bőrre  75ml
Ennek viszont nagyon megörültem.És pont a bőrtípusomnak megfelelő.
.A Himalaya Herbals termékekről annyit kell tudni,hogy 100%-ban természetes összetevőket tartalmaz.
Mélytisztít, feszesít, megújítja a bőrt.
Az alma természetes alfa-hidroxid (AHA) savak gazdag forrása,táplálja és ragyogóvá teszi a bőrt. 
A fügének és uborkának hűsítő hatása van.A papaya halványítja a szeplőket és lággyá teszi a bőrt.Az agyagásvány rugalmassá és ragyogóvá varázsolja a bőrt.

Nagyon kellemes a használata.Nem irritálta a bőröm.
Egyáltalán nem szárítja az arcom, nem marja le a felső réteget.Viszont mivel tartalmaz AHA savat,ezért lemosás után 20-30 percet várok a hidratáló felvitelével.

Essence 24 órás hidratáló kézkrém
Intenzíven hidratáló, shea vajat és kókusolajat tartalmazó kézkrém, mely különösen ajánlott kiszáradt, érdes bőrre. Hosszantartó formulájának köszönhetően egész nap hidratál és megóvja a kezet a kiszáradástól.
Eszméletlen jó!Hamar felszívódik,nincs ragacsos érzés a használata után.

Dove Intensive Repair Expressz hajpakolás 50ml
Kifejezetten a sérült haj helyreállítására lett kifejlesztve.
Én már próbáltam ezt a termékcsaládot a Dove-tól.És nem vált be.Hogy őszinte legyek én csak a tusfürdőiket szeretem,de azokat nagyon!

Essence mono szemhéjpúder
Mikor megláttam az árnyalatot,azt hittem ez csak egy vicc :D Én a 67-es Forest Fairies árnyalatot kaptam. Utálom a zöldet.Vagyis rosszul fogalmaztam.Utálom magamon a zöld színt.Úgyhogy valószínűleg el fogom ajándékozni.Azért jobban örültem volna egy körömlakknak ;)
 
 Én úgy gondolom,hogy az előző PixiBag erősebb volt a tartalmát illetően.De összességében elégedett vagyok.

 Mit szóltok a mostani pixibaghez? Megrendeltétek? Tervezitek,hogy később fogtok majd rendelni?

0 megjegyzés: