Hajápolási haul

Sziasztok lányok!
Mostanában nagyon rá kattantam erre a hajápolás dologra :) Remélem nem unjátok.
Először az Elseve újdonságával kezedeném.
Elseve Fibralogy sampon+balzsam+booster
Az ígéret:
A használatok során fokozatosan vastagítja a hajszálakat. A FILLOXANE bejut a hajszálakba és szétterjed, hogy azokat belülről vastagítsa meg. Az így létrejött anyag minden használat után a hajban marad, így a haj egyre vastagabb lesz.
Azonnali eredmény: a haj tapintásra vastagabbnak érződik. 5 használat után a hajvastagság fokozatosan nő.
Hogy őszinte legyek,én nem vettem észre semmit a hajamon.Persze jó illatú és puha lesz tőle a hajam,de nem vettem észre az XL-es hatást és nem lett olyan hajam tőle,mint Laetitia Casta-nak :P
Szóval semmi extra :(   Pedig nagy reményeket fűztem hozzá.

A következő újdonságokat a Gliss Kur-tól hoztam nektek.Nah ez viszont SZERELEM :)
Gliss Kur Million Gloss sampon+balzsam+pakolás
Hosszantartó ragyogást biztosít a haj elnehezítése nélkül mélyregenerálással, így még a fakó hajat is ragyogóan fényessé varázsolja!
Imádom.Nagyon megkapó ez a csillogós design :) Nálam bejött!! :P
Az illata kicsit fura,de rossznak vagy kellemetlennek semmiképp nem mondanám.
A sampon nagyon jól habzik.A termékek használata után nagyon könnyen ki tudom fésülni a hajam és a hajvasalás is valahogy könnyebben/gyorsabban megy.
A hajam fényes lesz,anélkül hogy elnehezítené.Ez a hónap a nagy Ő-ké :D Megvan A hajfesték és szerintem meg van A samponom is :D

A következő egy hajspray a Balea-tól
Balea Locken Power Spray
Párszor használtam.Nekem nem vált be.Elnehezíti a hajam és nem lettek tőle szép "kunkoraim".Erre a termékre nem is pazarolnék többet az időtökből :)
 
Pantene Pro-V Keratin Repair Oil with Vitamin E
Keratinregeneráló Olaj E-vitaminnal
A hajvégeimre szoktam használni.Nagyon jó illata van.Teljes mértékig elégedett vagyok vele.Teszi amit tennie kell :)
 
És a végére tartogattam egy kis érdekességet,amit a Müllerben találtam
Dove Hair Therapy Damage Solution Felmelegedő Hajmaszk   
Ez a kis papír "tasak" tartalmaz egy regeneráló maszkot és egy hőt aktiváló szérumot.Ezek együttes használata kellemes meleget fejlesztenek.Ez a nagy teljesítményű duó a keratin regeneráló rendszerével segíti a hajban természetes módon megtalálható keratin struktúra sejtszintű újraépítését.
Használata után puha és fényes lett hajam.
 




0 megjegyzés: