Avon Ideal Flawless CC Krém SPF20

Sziasztok!
A mai napon erről az Avon "újdonságról" olvashattok.Azért tettem idézőjelbe,mert már azért jóval korábban megjelentek már a CC-k,viszont az Avon csak most rukkolt elő vele.Viszonylag elérhető áron.Mivel tanácsadónő vagyok,ezért elsőként értesülök az újdonságokról.Ti az aktuális katalógusban is megtudjátok rendelni azt hiszem 5ml-es kiszerelésben.Én hozzá jutottam a  30 ml-es kiszereléshez.No de nem is szaporítom a szót :) Nézzük mit is tud az Avon CC kréme?
Avon Ideal Flawless CC Krém SPF20
A CC krém a BB krémek következő generációja. A  CC a color correction rövidítése, ami arra utal, hogy ez a termék rendelkezik a BB krémek minden előnyével, de a fedése olyan, akár egy alapozóé. Vagyis táplál, ápol, korrigálja a színhibákat, glicerin tartalmának köszönhetően a bőr hidratált, puha és sima lesz. Nagyon könnyed viselet, mivel olajmentes, ráadásul 20-as fényvédőt,C-vitamint és édesgyökér kivonatot tartalmaz. A végeredmény természetes, ápolt, hibátlan, ragyogó arcbőr- ez a termék bizony elég sokat ígér, de nézzük, hogy én mit tapasztaltam.
Az én bőröm nagyon száraz,ezért én alá hidratáltam,biztos ami biztos alapon.Az állaga nagyon sűrű,könnyedén el lehet dolgozni,viszont sietni kell,mert hamar "szárad".


Fedését tekintve valóban közelít egy átlagos alapozóhoz, nagyjából enyhe-közepes fedésről beszélhetünk. Szépen halványítja a pirosságot, egységesíti a bőrfelszínt, de akinek vannak durvább bőrhibái, annak mindenképpen kelleni fog korrektor. A végeredmény viszont mindenképpen természetesebb, mint egy alapozó esetében.


0 megjegyzés: