Avon Újdonságok II

Sziasztok Ricsajok!
A mai napon egy új Advance Techniques termékcsaládot és egy parfümöt hoztam nektek :)
Először kezdjük a parfümmel.
Avon Femme Parfüm 50ml
Illatkategória:Virágos-Gyümölcsös-Pézsmás
Az Avon új illata, az Avon Femme női parfüm a virágos-gyümölcsös-pézsmás illatkategóriába tartozik, főbb alkotóeleme a körte, magnólia és borstyánfa. Fejillata a pink grépfrút, lédús körte, valamint ibolyalevelek, szívillata a jázminszirmok, vad orchidea, és az magnólia, alapillata pedig a borostyánfa és az őszibarack. A parfüm egyedülálló illatintenzitással rendelkezik, ami tartós illatot biztosít egész napon át.
Nekem nagyon tetszik ez az illat.Ezt most igazán eltalálták!
Avon Advance Techniques Ultimate Volume termékcsalád
Sampon+Balzsam+Hajspray
Új termékcsalád kollagénnel a vékonyszálú hajra.
Collagen Complex a hajszálak rostjain keresztül teszi a hajszálak átmérőjét vastagabbá,így keltve dúsabb hatást a frizurának.
  • 39%-kal sűrűbb érzetűvé teszi a hajat
  • a frizura dúsabb hatást kelt 
  • segít megemelni a hajszálakat a tövüknél
Na ez nekem nem vált be!Mondjuk eredetileg ezt vékony szálú hajra álmodták meg.Nekem pedig ugye vastag szálú hajam van.És nem is lapul le.De fokozni akartam a dús hatást.Én viszont pont az ellenkezőjét értem el.Kajakra lelapult tőle a hajam :D
Tipikus "Sokat akar a szarka,de nem bírja a farka" effektus.

0 megjegyzés: