Lègy egyedi!Kèzműves èkszerre fel!

Mièrt is született meg a mai bejegyzès?
Egyik nap böngèsztem a facebook-on ès "belebotlottam" Do-Ra facebook oldalàba,ahol szebbnèl szebb,àltala kèszített èkszereket talàltok.Egyedi elkèpzelèsetek is valóra vàltja ;) A kézzel készített ékszerek nagyon divatosnak számítanak mostanában.
Szó szerint kèzzel kèszül,nagy odafigyelèssel.Az alkotó maga fúrja,reszeli,hajlítja,vàlogatott alapanyaokat hasznàlva.Szívvel-lèlekkel kèszíti.
Csak olyan èkszerek kerülnek ki a keze közül,melyeket ő is szívesen viselne! Èn nem vagyok kreatív,kèzügyessègem pedig egyenlő a nullàval,időm pedig vègkèpp nincs.Ezèrt megkèrtem Dóràt,hogy kèszítsen el nekem kettő karkötőt.Ezeket nem èn talàltam ki,hanem az oldalon böngèszve vàltak szimpatikussà.Persze ilyen karkötő màr nem egy szaladgàl az utcàn,de nekem mègis oly kedves,hiszen a fèrjecskèm neve található rajta.Persze hivatalosan mèg nem keltünk egybe,de az eljegyzès màr megvolt :)
Valamint egy számomra oly fontos dátum.Ezen a napon talàltam meg a lelki tàrsam <3

Dóri kedveskedni szeretne nektek egy nyeremènyjátèkkal.
Ezt a gyönyörűsèget nyerhetitek meg:


Katt ide ès oda dob a facebook oldalára.Annyi a dolgotok,hogy kedvelitek az oldalt,valamint megosztjátok a kèpet.Ha teljesítettètek a feltèteleket,kommentben jellezètek a kèp alatt!
Sok szerencsèt mindenkinek!
Ès itt is megszeretnèm köszönni a felajánlást :)


0 megjegyzés: