Müller zsákmány

Sziasztok!
Tegnap Atival bementünk Hatvanba egy kicsit shoppingolni. Persze úgy indult a dolog,hogy be megyünk a KIK-be venni egy-két konyhai eszközt,valamint a Tesco-ba.De hát ott van a Müller is egy köpésre,hát miért ne menjünk be? És nyuszika volt olyan cuki,hogy vett nekem egy-két dolgot.Habár nem lehet rám panasz,mivel mostanában nem igen vettem smink terméket :) Én totálisan büszke vagyok magamra ez miatt ;)
De nem is húzom tovább a szót!Nézzük a lényeget.

CATRICE EVEN SKIN TONE ALAPOZÓ SPF25- 020 Beige Rosé

Nagyon szeretem ezt az alapozót,mert:
  • hosszan tartóhidratáló textúra azonnal elfedi a bőr egyenetlenségeit és a piros foltokat.
  • Selymesen matt bőrfelszínt eredményez.
  •  jól eldolgozható, de picit krémesebb állagú
  • egységes, szép finish-t ad, száraz bőrön is / nagyon szépen mutat,ha a bőr megfelelően alá van hidratálva
  • viszonylag szép INCI-vel rendelkezik
  • és nem mellesleg az ára is baráti
De valószínűleg ezt is mint minden jó terméket kivonják a forgalomból,mivel a kiárusítás részét képezi az állványon.
Ajakápolók
Hát igen! Megszámlálhatatlan mennyiségű ajakápolóm van,de mindig vennem kell egy-két új darabot :)
Az Isana egy cseresznyés ízesítésű,az AVEO karamellás és végül egy Coca-Cola-s lip smacker.
Body & Soul sminkszivacsok
Igazából ezekre volt a legnagyobb szükségem,mivel az egyetlen szivacsom amit a H&M-ben vettem anno 2 évvel ezelőtt,mára már kissé mondjuk úgy hogy megfáradt :)
Ezek a Müller saját márkás BeautyBlender dupjai.
Értelemszerűen a nagyobbik alapozáshoz a kisebbek pedig korrektorozáshoz valók.
Nem sok jót olvastam róluk,dehát a szükség nagy úr és relative valami 800 Ft-ba került a nagyobbik a picik pedig 400 Ft-ba ha jól emlékszem.
Essence lights of orient trendkiadásból egy bronzosító a 02-es Oriental Beauty árnyalatban
Van egy pár bronzosítóm már,de olyan szép........... :) És ráadásul akciós volt,mindössze 345Ft-ot 
kértek érte,nekem pedig ennyit simán megér.
A csomagolása szép, masszív, és a nyomott minta is elragadó.
Nem csillog durván a tégely közepén elhelyezkedő highlighter sem - ennek kellemes, meleg arany színe van. 
Essence lights of orient trendkiadásból egy szemöldök ceruza a 02-es Oriental Beauty árnyalatban
Csak annyit mondok,hogy 345Ft :D 
Szép természetes hatású szemöldököt lehet vele készíten.

COLGATE MAX WHITE EXPERT WHITE FOGKRÉM

Ő is le volt értékelve,mindösszesen 995 Ft-ba került most a szokásos 1600 Ft helyett.Hogy őszinte legyek én nem a fehérítő tulajdonsága miatt veszem ezt a fogkrémet,hanem azért mert nagyon jól tisztítja a fogakat,kellemes az íze és a habzása is tökéletes.

0 megjegyzés: