Budget Barbie - Kalapod.hu rendelésem


Nem tudom hallottatok e már a kalapod nevű oldalról,de ha nem,akkor most fogtok.Ezen az oldalon különféle lábbeliket,kiegészítőket,táskákat találhattok.Időnkét nem árt rá nézni az oldalra,mert nagyon szuper akciók szoktak lenni.Mint például most is vannak akciós dolgok.De ha feliratkoztok a hírlevélre akkor folyamatosan értesítenek e-mailben az aktualitásokról.
Nagyon szeretem az Espadrilles cipőket,mert nagyon kényelmesek és hipp-hopp bele lehet bújni :)
Most az oldalon ezekre a cipőkre,valamint szandálokra,papucsokra és kiegészítőkre 30%-os kedvezmény van.
Annyira nem estem túlzásba mint szoktam :D
1 fekete és 1 fehér  Espadrillest rendeltem valamint egy messenger táskát.

 A cipők 1781 Ft-ba kerültek,ha ide kattintasz akkor oda dob az oldalra.
A táska pedig mindösszesen 1417 Ft-ba került katt ide
Ezekre a dolgokra SOS szükségem volt,mivel a kedvenc belebújós cipőm megadta magát,olyan táskám pedig nem volt amit sportosabb szereléshez fel tudtam volna dobni magamra.
A táska méreteit megtaláljátok az oldalon.Nekem nagyon tetszik,mert pont akkora,hogy belefér a telefonom,pénztárcám és még egy-két apróság.Ma pont megyünk moziba (a Star Trek-et nézzük meg) és szerintem ezt viszem magammal  :)
A minőséggel pedig semmi bajom,mert az erről az oldalról rendelt cipőim minimum 1 szezont kibírnak,de ennyi pénzért én nem is várok többet.

0 megjegyzés: