Inspiráló Pinterest No.1


Sziasztok!
Igen! Újjáéledtem hamvaimból és ismét veletek vagyok kedves olvasóim/követőim.És a jó öreg blogspot is hiányzott így faképnél hagytam a wix.com-ot!
Szütyő blogján láttam ezeket a Pinterest Péntek bejegyzéseket és nagyon megtetszett az ötlet...... Netty remélem nem veszed zokon!Hiszen én is szeretem bújni az oldalt és egy kicsit inspirálódni :)
Egy csodás napon vagyok túl.Igazából 1 hónapja minden napom csodás! Nah vajon miért???? ;)
Muhahahahaha!
Remélem nektek is jól telt a hét és egy csodás hétvége koronázza meg!!! És ha minden jól megy akkor a hétvégén még hóembert is tudunk építeni ;)
 1.Smink
Egyszerű,de nagyszerű.Nekem valahogy mindig is jobban tetszettek a szolidabb,visszafogottabb sminkek.

2.Frizura
Ehhez nincs mit hozzáfűznöm 

3.Cipő
Unikornis lányoknak!


4.Táska
Már alig várom,hogy tavasz legyen!!! Egy laza dzseki + egy ilyen kis tatyó.Pörfekt!  

                            


5.Divatikon
Áááááá! Ez egyértelmű volt.Jessica Alba

6.DIY
Hullámcsatok,melyek mindig eltűnnek,vagyis csak tűntek 



7.Outfit
Laza,laza,lazaaaa 
8.Manikűr
9.Otthon
Mostanában kicsit rá pörögtem a fürdőszobás DIY projektekre 
10.Plant Life
Ha nem halna meg nálam minden növény,én is csinálnék egy ilyen sarkot a szobámba........
11.Tetoválás
Fogd vissza magad Zsóóóóóóó
12. Étel
Épp valamelyik nap csináltam hasonlót.A minőségellenőrnek ízlett 
13.Kávé
Minden mennyiségben :D
14.Heti kedvenc















0 megjegyzés: