L'oreal Elseve Extraordinary Oil hajpakolás - vélemény -

Sziasztok Nyuszifülek!
Elöljáróban annyit mondanék,hogy sááállláláláálllálállá :D Csókollak L'oreal.
Körülbelül két hete találtam rá erre az újdonságra a dm-ben,de még csak tegnapelőtt jutottam el odáig,hogy ki is próbáljam :P
Próbálom nektek szavakba önteni az érzéseim ezzel a hajpakolással kapcsolatban,de egyszerűen nem megy.Nah jó!Azért megpróbálom ;)

Csodálatos!És akkor finoman fogalmaztam.A fenébe is! Hagy ragadjanak el az érzelmeim :) Eszméletlenül jóóóóó! Eddig azt hittem hogy a Dabhur Vatika samponom és olajam nem tudja semmi letaszítani a trónról.Ma viszont meg kell mondanom nekik,hogy megcsaltam őket és ezentúl a szívem másik csücske ez az Elseve hajápolási család lesz.
Olyannyira lenyűgözött,hogy szerintem még a héten megveszem a sampont és a balzsamot.
De akkor vissza is kanyarodom a hajpakolásra.

A csomagolás tipikus Elseve tégely. Ez az arany szín egyből magára vonta a figyelmem.Jó húzás :)

A hajpakolás színe és állaga szerintem eddig szokatlan az eddigi Elseve pakolásokhoz képest,de ezt jó értelemben értem.A színét több mindenhez tudnám hasonlítani :) Mogyoróvaj,mustár vagy éppen karamell,enyhén aranyozott mikrocsillámokkal.Az illata pedig enyhén édes,karamell illat.

Csodát tett a hajammal!! És ez nem túlzás.Az én hajam göndör és ráadásul festem is.Szóval extra száraz szokott lenni.Durva,fénytelen és grátiszként kusza,szálkás a vége.Ami már azt hittem,csak az olló segítségével szűnik meg,de szerencsére nem!Most pedig pihe-puha,finom,fényes és rugalmas.
Tényleg!Ha nem én tapasztalom meg,akkor el sem hiszem hogy van ilyen.

Hajmosás után használtam.Törölköző száraz hajra kentem fel és rajta hagytam 30 percet,majd jól kiöblítettem.

És ennyi :) Semmi mást nem használtam.Nem kellett sem hajvégápoló,sem fény szérum.Yessss!!
Nagyon megéri,alig kellett valamennyi,mert nagyon tömény,de érezhetően könnyű.Huhhh!Remélem ez most értelmes volt :) A kiszerelés,ár-érték arányt nézve is tökéletes.

Engem meggyőzött ez a termék!
Ti próbáltátok már?
Nagy ölelés!
Zsó


0 megjegyzés: