Lovely - Sculpting Powder -Vélemény-

Sziasztok Nyuszifülek!!
Körülbelül két héttel ezelőtt bukkantam rá erre a termékre a Rossmann-ban és eléggé felkeltette az érdeklődésem :P
Kíváncsi voltam rá,hogy mit is tud.Ha felkeltettem az érdeklődésed,akkor tarts velem :)


Általános információk:
  • 3 funkciója van:bronzosít,mattít és tartalmaz egy highlighter-t is
  • nincs benne sem tükör,sem pedig applikátor
  • maga a termék 15 g
  • Ár:800-900 Ft
Mint korábban már említettem a termék 3 féle "port" tartalmaz.
Egy bronzosítót,melynek segítségével keretet adhatunk az arcnak.
Egy mattító púdert,melyet a zsírosodásra/átfényesedésre hajlamos területekre használhatunk
Valamint egy highlighter-t,melynek segítségével arcunk magasabb pontjait könnyedén ki tudjuk emelni.

Egyszerű műanyag csomagolása van,mely sem tükröt,sem pedig applikátort/ecsetet nem tartalmaz.
Mondjuk én az ecsetet nem bánom,mivel az esetek 90%-ban használhatatlanok.
Kezdők számára is ideális,hiszen gyengéd,természetes hatást ad.Ez azért jó,mert el tudják kerülni az éles kontúrokat.Én ennek például nagyon örülök,mert az én hóka bőrömhöz jobban passzolnak a finomabb árnyalatok.Valamint ha valaki szereti a drámai hatást,az se csüggedjen,mert nagyon szépen lehet építeni :)
A mattosító résszel kapcsolatban nem tudok nyilatkozni,mivel én szerencsére nem küzdök ilyen problémával.De én úgy gondolom,mivel elég kompakt termékről van szó és könnyedén elfér a neszesszerben,így vészhelyzetekben biztos hasznát tudjátok venni.Gondoltam utána olvasok,hogy másoknak mi a tapasztalata a mattosító részével,de nem találtam sehol egy Magyar bejegyzést sem ezzel a termékkel kapcsolatban :D
És elérkeztünk a highlighter-hez.
Elég vegyesek vele kapcsolatban az érzéseim,mert elég nagy csillámok vannak benne.Én sokkal jobban szeretem a finomabb,apróbb csillámokat tartalmazó highlighter-eket.
Nagyon féltem a csalódástól,de szerencsére a csillámok nem feltűnőek és ad egy nagyon szép finom fényt az arcnak.
A termék hátoldalán találtok egy kis útmutatót is,hogy mit-mire kell használni.Ez ugye azoknak hasznos,akik most fedezik fel a sminkelés világát ;)

Viszont van 1-2 dolog a termékkel kapcsolatban ami nem tetszik:
  1. A csomagolás lehetne strapabíróbb
  2. Nem különülnek el eléggé a porok egymástól.Nagyon óvatosan kell bánnom az ecsettel,hogy ne másszak bele a másikba.
Összességében ez egy nagyon jó termék,főleg az árához képest.Érdemes megvenni.Én a bronzosító részét fogom szerintem a legtöbbet használni :) 

Nagy ölelés!
Zsóóóóó

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Nekem nagyon bejönnek a Lovely arcra valói, pontosabban a bronzosítói. Kimerem jelenteni, hogy a népszerű NYC bornzernél is jobban bevált egy korábbi Lovely bronzosító. Igaz nem volt benne tükör és a csomagolás is gagyi hatású de az a lényeg ami benne van :D
Szemeztem ezzel a termékkel, ígéretesnek tűnt, a teszt alapján meg pláne. Ha használnék púdert vagy kiemelőt azonnal lecsapnék rá, de így hogy csak a bronzosító része érdekel még vacillálok kell e ez nekem.... :)