Szappanozz bátran!!



Szappan vagy tusfürdő? És ha szappan,akkor számít,hogy milyen?
Én már lassan két hónapja leszoktam a tusfürdő használatáról.Hogy miért? Mert valahogy tisztábbnak és frissebbnek érzem magam.Mivel a szappan mint enyhe bőrradír, a zsíros piszoktól és az elszarusodott hámsejtektől is megszabadítja a bőrt, s így az üdébbé, frissebbé válik.Ugye sok mindenkit félre vezetnek-többek között engem is-,hogy ne használj szappant,mert szárít,meg amúgy sem jó.De miért?Mert nekem akkor is ki volt száradva a bőröm,amikor tusfürdőt használtam.Ugyanis nálunk kemény a víz!!A szappan az emberiség legrégibb tisztálkodási szere, míg a tusfürdő a 19. század végén jelent meg.Az igazi szappan vizes oldata lúgos, s mivel a bőr enyhén savas vegyhatású (pH), a reklámok éveken keresztül lebeszéltek mindenkit a szappanos mosakodásról. Pedig a szappan nem rosszabb, mint a tusfürdő…
Manapság pedig már olyan nagy a választék e téren is.Én elsősorban a bio,kézzel készített szappanokat részesítem előnyben,mely olajokat tartalmaz.
De akkor be mutatom személyes kedvenceim :)
Yamuna Citromfű szappan

Na ez az a szappan ami nélkül már nem tudok élni.Egy bevásárlás alkalmával találtam rá,mert már fogyóban volt a Lush szappanom.
Függő lettem.Egyszerűen nem indulhat el nélküle a reggel.Kellemes citromfű illatú szappan. Nyugtató, de egyben élénkítő hatású is. Bőrápoló, antiszeptikus hatású.A citromfűdarabkáknak köszönhetően, bőrradírnak is tökéletes.
Ez egy hidegen sajtolt szappan,amely egy olyan préselési technika, amikor a szappan alapját képező pálmazsír és glicerin a növényi részekkel együtt kerül feldolgozásra, bármiféle hőkezelés és állati eredetű összetevők nélkül, ezáltal az értékes növényi hatóanyagok nem károsodnak, teljes biológiai aktivitásukkal jelen vannak a szappanban.
Lush-Honey I Washed The Kids
Ez egy mézes-karamellás illatú szappan,mely abszolút NEM szárította a bőröm!!Feltöli a testet-lelket és egy illatozó energiabombának érzed magad tőle.
Sajnos vidéken nincs Lush üzlet,de amikor Pesten járok,mindig be szoktam menni és feltankolok ;)
Azt tudni kell,hogy nálunk nincs drogéria :D Úgyhogy ha vészhelyzet van és nincs itthon utánpótlás,akkor a másik két kedvencemhez kell nyúlni,amit itthon az élelmiszer boltban is meg tudok venni :P
Ti szerettek szappannal fürödni?
Van kedvenc szappanotok?
 

0 megjegyzés: