Yankee Candle szerzemények


Halihó Zsó bogyók!
Nem is olyan régen informáltalak benneteket,hogy az illatgyertya.hu-n hatalmas leárazások vannak Yankee Candle termékekre.És hát nem bírtam magammal,le is adtam az első rendelésem.Már a doboznak is olyan illata volt,hogy huhhhh.
Aztán haza jöttem és kipróbáltam az egyik tarts-ot.És másnap adtam le még egy rendelést :D
A mini viaszok használata:Egyszerűen csak helyezze egy viaszmelegítőbe (sose adjon vizet hozzá) és gyújtson meg egy illatmentes teamécsest alatta. Ahogy a viasz olvad, az illat folyamatosan árad belőle. Keverje az illatokat és alkossa meg saját, egyedi aromáját. 
Én ezeket a szépségeket zsákoltam be:


Akkor a felső sorral kezdem,balról-jobbra:
1. Home Sweet Home mini viasz 450 Ft
 Az illat
Fahéj, különböző fűszerek és a frissen főzőtt tea szívmelengető aromája.


 2.Whitches Brew mini viasz 
Őt a tarts-ok között már nem találtam,de ebből a minta gyertya még elérhető 520 Ft-os áron.
Az illat
Az édesen fűszeres és egzotikus pacsuli aromája egy magával ragadó Halloween-i varázslat.

 3.Fireside Treats mini viasz 450 Ft
 Az illat
A táborozás örömteli emlékei... egy kis nevetés és éneklés tökéletes kiegészítője a finom és puha mályvacukor édes aromája.

"Nagyon kellemes , léleksimogató édes illat. Többszöri égetésnél is jól érezhető. "
4. Snow in Love mini viasz 360 Ft
Az illat
Szeressen bele ebbe a krémes keverékbe, amely a téli erdők havas frissességét idézi.
 

"Nagyon finom édes illat. Még másnap is érezhető az egész lakásban. Nagyon megszerettem." 
 És most jöjjön 3 db mintagyertya:
5.Candy Corn mintagyertya 520 Ft
Az illat
Az ismerős, édes kukoricás cukorka aromája, amely felidézi a Halloween-i bolondságokat.

6. Candy Cane Lane mintagyertya 520 Ft
 Az illat
Egy varázslatos karácsonyi hely, ahol az álmok borsmentából és édes sütikből készülnek vaníliás cukormázzal.

 7.Sugared Apple mintagyertya 520 Ft
Az illat
A kellemesen édes élvezet... a lédús alma cukorral és vaníliával ízesítve.
 

8.Christmas Cookie mini viasz 360 Ft
Az illat
Vajban gazdag, vanília-illatú cukros sütemény ünnepi aromája.
  "
Nagyon finom, lágy vaníliás-krémes sütemény illat."

9.Cranberry Pear mini viasz 450 Ft
Az illat
Az édes és a fanyar igazán kellemes keveréke… a friss körte és az áfonya szirup páratlan kombinációja.

 

0 megjegyzés: