Újdonság-Catrice 3 lépéses manikűr


Sziasztok Nyuszifülek!
A mai napon a Catrice egyik újdonságával jelentkezem nektek,ami nem más mint egy 3 lépéses rendszer,mely ultra hosszan tartó,zselés manikűrt ígér.

Ez a 3 lépés igazából csak 2,mert 3. lakknak bármelyik kedvenc Catrice lakkodat választhatod.
Én jelen esetben a 65 Be My Violetine árnyalatot mázoltam fel,valamint a gyűrűs ujjaimra még pluszban felvittem az 50 Glitterazzi fedőlakkot.Amit már megfogadtam,hogy ripityára fogok törni,mert ultra lassan szárad és ezeket a kis fólia darabokat is rohadt nehéz kihalászni :D De olyan szééééééép <3

Szóval egy szónak is száz a vége,2 db lakkot kell megvenned,melynek darabja 1150 Ft.
Step 1 Base Coat 
Minden az alaplakkal kezdődik.
A termék használatával elvileg jobb és hosszabb tapadást biztosít a körömlakkodnak.Azért írom hogy elvileg,mert ma írom a post-ot,de majd egy pár nap múlva update-elem a posztot,hogy akkor hány nappal is hosszabbította meg a lakk élet tartamát.
Szóval felkened az alaplakkot és megvárod,hogy megszáradjon.Az ecsete olyan mint bármelyik Catrice lakké.Kissé lekerekített,könnyű vele dolgozni.
Ha megszáradt,akkor jöhet az általad választott árnyalat.Felkened és megvárod,míg az is megszárad.
Step 3 Top Coat
Igen!Jól gondoljátok,ezután jöhet a fedőlakk,amitől a manikűr megkapja végleges fényes,zselés hatását.
Mi az első benyomásom.Pozitív!!!Valóban zselés hatása van a lakknak és extra durván fényes!
Már csak az lesz a kérdés,hogy meddig marad fent a lakk.Azt el kell mondanom,hogy nem egyszer megesett velem,hogy este megcsináltam a körmöm és már másnap reggel pattogott le a lakk,pedig megtisztítom a körmöm minden egyes lakkozás előtt.
Vakuval
Vaku nélkül

Szóval,akkor hamarosan jövök az update-el :)
Addig is vigyázzatok magatokra!
Nagy ölelés!!!!!
Zsó
Update:
A harmadik nap végén már elkezdett pattogni a lakk,de nem volt vészes :)
A fényét nem vesztette el.Szóval ahhoz képest egész jók ezek a lakkok,de azért én nem írnám rá,hogy ultra hosszan tart majd :P
Szerintem újra fogom venni,mert mint említettem,nekem nagyon hamar lepattogzanak a körömlakkok!

0 megjegyzés: