Essence-Fruity kollekció

Sziasztok!
Mint a címből is kiderül,ma a Fruity nevű kollekcióról lesz szó.

A múlt hétvégén találkoztam vele a Müllerben.Hogy őszinte legyek,abszolút nem fogott meg.Két körömlakkot vettem+egy ajakápolót.
A habos pirosítót azért nem vettem meg,mert van már az essence-től egy és az sem nyerte el a tetszésem.Habár a tesztert kipróbáltam.Nagyon finom illata volt.Ennyi nyomot hagyott bennem :/
szemhéjfestékek katasztrófálisak!!!!
600-700 Ft körül vannak /már nem emlékszem pontosan/.És ezért a pénzért nevetségesen kis mennyiséget adnak,arról nem is beszélve,hogy abszolút nem pigmentált.
Körömlakk:Ezen kissé hezitáltam,mert 595 ft-ba kerültek.De annyira megtetszett ez a két árnyalat,hogy nem tudtam neki ellenálni :)

 Voltak körömdíszek is,de abszolút hidegen hagytak.Valahogy nem fognak meg az ilyesfajta dolgok :/

És végül az ajakápoló
645 Ft-ba került.Nagyon tetszik a színe,valamint a csomagolása :)
Árnyalata: 02 Very Cherry

Összességében nem ájultam el ettől a trendkiadástól :/
Mindennek nagyon finom gyümölcsös illata van,de ennyi :/
Ti vettetek valamit a Fruity tendkiadásból?

2 megjegyzés:

Vickey írta...

Én is megvettem a rózsaszín "magvas" lakkot. Nem rossz, nem rossz, de nem lesz a kedvencem :)
A balzsamot kipróbáltam a kezemen, annyira nem fogott meg. A szemhéjpúderek közül a banánossal szemeztem, de megálltam, mert drága volt. :(

BrazyMpepi írta...

Én megvettem az ajakápolót de hát ... em lesz a kedvencem de nem is olyan rossz!