Maybelline Colossal Go Extreme! Szempillaspirál

Mai főszereplőnk nem más, mint a Maybelline the Colossal Go Extreme! Volum' szempillaspirál.Speciálisan kialakított feje dupla adagnyi festéket képes a szempillákra juttatni, ezzel dúsítva a pillákat. A szárán ezeket a hullámokat nem igazán értem,de tagadhatatlanul jól néz ki.

A sima verziója, élénk, pink feliratos.Míg a vízálló változatán acélkék betűk díszelegnek.Az én birtokomban a sima van meg,még szerencse.Mert nem igazán szeretem a vízálló spirálokat.
 A képen is láthatjátok,hogy a keféje elég dundi és ha nincs hozzá szokva az ember lánya az ilyen kefékhez,akkor meggyűlhet  vele a bajod.Én speciel folyamatosan össze kenem vele a felső szemhéjam :P
Valóban betartja, amit ígér, tényleg sok festéket felvesz.De nekem ez már túl sok!

 És nálam az a wááááóóóóó wáááááóóóó hatás is elmaradt :( Vagy nem is tudom.Igazából nem tudom eldönteni,hogy szeretem e vagy sem!?
Íme a képek:
Mi a véleményetek?



1 megjegyzés:

Unknown írta...

Nekem a a Smokey eyes változat van meg, de nagyon hasonlóak a tapasztalatok mint nálad. Olyan kolosszális dús vagy hosszú pillákat nem vettem észre de ami a leginkább zavar az az hogy jórésze a szemhéjamon landol:(
Írtam én is róla:
http://bizsumania.blogspot.hu/2014/05/teszt-i-maybelline-colossal-volum.html