Garnier Oil Beauty testápoló

Hát igen! Nagy átlagban le vagyok maradva mint a borravaló :D Nah jó! Azért olyan régóta nincs a piacon eme testápolók remeke.
Leszögezném,hogy nem igazán szeretem a testápolókat,de ez!! Óóóóóhhhh máááááá gháááádd!!
Argán, makadámdió, mandula és rózsaolajat tartalmaz.Ugye milyen jól hangzik? Mondjuk mostanában eléggé rápattantam a rózsa vizet és olajat tartalmazó termékekre :P

 Az illata pedig.........Jó-jó,befejezem :)Használata után még órákkal később is éreztem magamon!
Nagyon csinos ezzel a dizájnos csepp alakú csomagolással.Nyilván sokan örülnek a pumpás kiszerelésnek,de én valahogy jobban szeretem a "kinyomós" testápolókat,mégpedig azért,mert ha fejre állítom,akkor szinte az összes testápolót ki tudom csalogatni.Viszont utazásnál praktikusabb ez a kiszerelés,mert a pumpát elfordítva nem nyomódik ki a táskában,még akkor sem,ha egy elefánt ül rá.
Selymes, lágy, könnyen beszívódós és nem hagy ragacsos érzetet.
Kiszerelés:250 ml
Beszerezhetőség: drogériák
Ár: 1999 Ft körül

0 megjegyzés: