Dr. Scheller Jojoba Oil & Schisandra Soothing Intensive Serum

Sziasztok!A múlt héten benéztem  a Dm-be és vettem pár dolgot.Ezek közül szeretném nektek bemutatni ezt a szérumot.
Dr. Scheller Jojoba Oil & Schisandra Soothing Intensive Serum

Az első dolog ami tetszik benne,hogy natúr kozmetikum.Kifejezetten érzékeny bőrre.
De először nézzük meg hogy mi mindenre jó is a jojoba olaj.
  • A jojoba cserje azért termel olajat, hogy a saját gyümölcsének és leveleinek vízveszteségét meggátolja. A bőrápolási termékekben a jojoba-olaj pontosan így működik. Megköti a bőr nedvességtartalmát, így lágyítja, és nedvesen tartja azt. Az olaj tulajdonságai hasonlítanak a bőrünkben is megtalálható olajok összetételéhez, szerkezete feltűnően hasonlít az emberi faggyúéhoz, ezért könnyen felszívódik.
  •  A jojoba-olaj sok féle ásványi anyagot és vitamint tartalmaz. Magas E-vitamin tartalma védi a bőrt a káros szabad gyökökkel szemben. Gyulladáscsökkentő hatású, így napozás után nyugtatólag hat bőrünkre. A nap ártalmas UV sugaraival szemben is védelmet nyújt, napégés esetén pedig elősegíti a gyógyulást. Speciális zsírsav összetételének köszönhetően, meggátolja az oxidációs folyamatokat – más szóval az olaj nem tud megavasodni, azaz öregedni. Ezért alkalmazzák egyre több ránctalanító, regeneráló arckrémben. Kötőszövet erősítő hatása is van, számos kozmetikában terhességi csíkokat kezelnek vele. Mivel antiallergén, ezért bármely bőrtípusra használható. 
Már egy hete használom és eddig nagyon tetszik amit tapasztalok.Volt egy két alkalom,amikor extra lusta voltam és nem mostam le a sminkem :/ Pedig ugye ez egy igazán súlyos bűn,ami meg is bosszulta magát.Reggel mikor felkeltem csúnya piros foltos volt az arcom.Nagyon bepánikoltam,hogy akkor most mi lesz.Ráadásul ki is száradt az arcbőröm. Raktam fel pakolást,be is kentem,de csak nem akart elmúlni az irritáció.
De szerencsére rá akadtam erre a csodára :)
Az állaga elég fura.Nem erre számítottam.Azt hittem olajosabb lesz vagy nem is tudom.Nagyon gyorsan felszívódik.A pipettás adagolásért pedig:csillagos ötös.Aki nem bírja az olyan kozmetikumokat,melyek parfümöt tartalmaznak az ne használja,mert van benne.Viszont nincs erős illata.Sok antioxidáns és gyulladáscsökkentő összetevőt tartalmaz, és semmi komedoképző cucc nincs benne. Édesgyökér kivonat is van benne,amely folthalványító hatással rendelkezik.
Két naponta szoktam használni,kizárólag éjszaka.Ilyenkor az éjszakai hidratálóm nem szoktam használni,mert ez bőven elég.A piros foltok eltűntek és pihe-puha arcbőrrel kelek amikor használom.Mivel csak kétnaponta használom,így nagyon sokáig elég.De már alig várom,hogy kipróbálhassam az argán olajos társát is.

0 megjegyzés: