Syoss Supreme Selection

Sziasztok!
A mai napon erről a két Syoss Termékről lesz szó!Mostanában elég sokat olvashattok majd hajápolási termékekről,mert épp növesztem a hajam és tejben-vajban fürösztöm :D
Viszonylag újak a drogériák polcain.
Az egyik egy öblítést nem igénylő hajpakolás.A másik pedig egy intenzív hajápoló folyadék.
SYOSS Supreme Selection Restore 3in1 Intenzív Hajápoló Folyadék  

Professzionális minőségű hajápolás Cellular Hair Restore-ral. 
3 alkalmazási lehetőség:
1. Masszírozza hajmosás előtt a hajába a könnyed mélyápolásért.
2. Gyengéden masszírozza hajába, majd öblítse ki.
3. Hagyja éjszakára a haján az intenzín színápolásért és öblítse ki reggel.
Hajmosás után szoktam általában használni.Viszont egszer volt egy olyan eset,hogy a 3. opciót akartam kipróbálni,de reggel elaludtam így rajta maradt a hajamon egész nap.Kissé féltem,hogy nehogy legyen valami gebasz.Mondjuk azt gondoltam,hogy nem fog kihullani a hajam,de mondjuk számítottam egy kis fejbőr viszketésre vagy hogy elnehezíti a hajam.De egyik sem következett be.Sőt! Nagyon is jól nézett ki a hajam.A göndör kis fürtjeim nem álltak szerte széjjel+az apró arany csillámoktól csak úgy 'tündökölt' :) Szóval nekem abszolút nem nehezítette el a hajam,de itt figyelembe kell vegyük,hogy az én hajam nagyon száraz.
A csomagolás praktikus és higiénikus,hiszen pumpás az adagolója.
SYOSS Cellular Hair Restore 10in1 Essential Wonder Hajpakolás
Regenerálás, ápolás, erősítés, rugalmasság, simaság, fény, hővédelem, kifésülhetőség, vitalitás. Hajtöredezettség ellen.
Szóval tényleg 10in1 :)

Használata pofon egyszerű.Csak fel kell rázni és ráfújni a törölköző száraz hajra.
A hővédelem pedig csak kifejezetten hajszárítóra vonatkozik.
Erről a termékről sem tudok rosszat mondani.Az illata kellemes,szép fényt ad a hajamnak és érezhetően puhább és selymesebb lesz tőle.

0 megjegyzés: