L'oréal 2014-es újdonsága Prodigy hajfesték

Sziasztok Ricsajok!
Ma benéztem a Rossmann-ba,gondoltam meglepem egy pár dologgal magam és benneteket :)
És megakadt a szemem ezen az új hajfestéken.
Today I looked into the Rossmann and I picked up some new things for me.
And caught my eye on this new dyes.


És persze,hogy nem tudtam ott hagyni :D Én az 1.0 Ébenfekete árnyalatot hoztam el 2199 Ft-ért.
And of course I could not leave him there.I brought the 1.0 ebony shade. 


Egy teljesen ammónia mentes hajfestékről van szó.Olaj alapú,tehát ugyanazon az elven működik mint a Garnier Olia vagy Syoss Oleo Intense hajfestékek.A leírás szerint luxus hajszínt, káprázatos fényt, egyenletes fedést, egységes hajszínt és tökéletes őszhajfedést biztosít mindenki számára. Nem kevesebb, mint húsz árnyalatból válogathatunk. 
Egy dolog van ami nem tetszik benne.Igazából itthon vettem észre,hogy nincs felvivő flakon.Tehát tálkában kavarós,ecsettel felvivős  hajfestékről van szó.Rajta van a doboz oldalán,de én nem az oldalát szoktam hesszelgetni a hajfestéknek,ahol hosszú unalmas sorokban írják le hogy mit tegyél és mit ne hajfestés során.Mondjuk ez orvosolható egy flakonnal.De ennyi pénzért azért illett volna erre odafigyelni. 
 This is a completely ammonia-free hair dye.Oil-based, so it works on the same principle as the Garnier Olia and SYOSS Oleo Intense  hair dye.You can pick from twenty shades.I haven't  tried an opinion, therefore I can not say it.But it is one thing I do not like it.Actually at home I noticed that there is no applicator bottle.It's on the side of the box, but I don't usually watch the sides of the hair dye, where long boring lines that describe what to do and what not to do in hair coloring.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

engem érdekelne majd a teszt róla!
bár ami hasonló hozzá, a syoss Oleo Instense festéket már próbáltam, meg voltam vele elégedve:)