Nőlj meg projekt

Ismèt elintèztem a hajam :(
Nemrèg le lett szívatva,de most legalább elmentem fodrászhoz.Viszont ígysem úsztam meg a dolgot,mivel 12-es oxi ès szőkítőpor kombó megtette a hatását.
Szerettem volna èn is granny hajat,de tudni kell rólam,hogy türelmetlensègem mellett nem tudom azt sem elviselni ha a hajszínem nem behatárolható (több színű) .

Egy darabig elviseltem,mert hát a cèl szentesíti az eszközt,de ezt a nyanya színt már nem bírtam elviselni.Ès mihez nyúltam megint?? Hát persze hogy a fekete hajfestèkhez :D

 Pedig a fodrász azt mondta,hogy ez a legalattomosabb szín,mivel jobban roncsolja a hajat mint mondjuk egy szőke.Ès persze hullik a hajam tőle.No mindegy!Persze most kinèztem egy másik színt,amit mindenkèppen kipróbálok,ha megnőtt a hajam.Most Jászberènyben találtam ismerős által egy fodrász leányt,akiről ódákat zengenek,valamint Olaplex-el dolgozik.Ami azèrt jó,mert festès közben táplál ès nem engedi hogy a haj roncsolódjon vagy mi a fene.... Esetleg ha van tapasztalatotok e tèren,kommentben osszátok màr meg velem ;) Előre is köszönöm :*De nem kanyarodom el a mai tèmától.
Kissè már unalmas számomra is,hogy állandó hajnövesztèsem ellenère,valahogy mindig rövid a hajam :D

Az első fegyverem nem màs,mint az Alpecin Tuning samponja,melyet sötét hajra fejlesztettek ki! Vééégre màr!Nem szőke,nem barna,hanem sötét hajra!
Biztosan tudjàtok,hogy az Alpecin samponok koffeint tartalmaznak. Úgy hat a hajhagymákra,hogy elnyújtja azok növekedési fàzisàt,így csökkentve a hajhullàst.Mivel maga a sampon fekete,van némi színező hatàsa.Nagyon jól frissíti a fekete loboncom színèt.Viszont az ősz hajszálakat nem színezi be!
Kissé pasis illata van,de mivel én hajmosàs utàn hasznàlok hajon hagyható kondícionàlót,így nem érződik.De ha nem teszel a hajadra semmit,akkor is pàr perc alatt elillan.
Hettente egyszer keverek magamnak egy szuper olajos pakolást.Ricinusolaj,kókusz ès olivaolaj.Összekeverem,bekenem a hajam,majd húzok rá egy zuhany sapkát ès egèsz èjszaka rajta hagyom.Reggel pedig jól kimosom,akár 4-5-ször is megmosom a hajam,hogy ne maradjon benne abszolút.Ezzel csak ez az egy baj van,hogy kissé macerás és időigènyes,de a hajacskátok meghálálja!Egy rèszről gyorsabban fog nőni,más rèszről pedig extra puha ès fènyes lesz.
Mindemellett használok különfèle hajon hagyható balzsamokat,szèrumokat.Ezeket szeretnèm mèg nektek bemutatni.
Hatalmas nagy kedvencem a Balea kókusz ès őszibarack hidratáló hajápoló tejèt
Egy dm túrám során akadtam rá,èppen akciós volt.Valami 300-400 Ft volt,de teljes áron sem egy eget rengető összeg.Azt hiszem kemèny 549 ft.Imádom a kókuszos,így egyèrtelmű volt,hogy jön velem.Minden hajmosás után használom szárítás előtt.A hajam puha,selymes ès könnyen kezelhető lesz tőle!
Viszonylag egyszerű műanyag flakonban van,semmi csicsa.Pumpás kiszerelèse pedig nagyon praktikussá teszi.
Toni & Guy Glamour szèrum
Puha ès extra fènyes lesz tőle a hajam.Ha úgy èrzem,hogy kell egy kis plussz,akkor mindig ehhez nyúlok.Szintèn pumpás,viszont itt a termèk üvegben van.Szóval......Naggyon oda kell figyelnem,mert iszonyat kèt-bal kezes vagyok :)
Kissè olajos a textúrája,de nem nehezíti el a hajat.Ès meg kell jegyeznem,iszonyatosan finom illata van!
Gliss Kur Ultimate Oil Elixir szèrum
Őszinte leszek,èn a flakonban örvènylő arany csillámok miatt vettem meg :)
Amiből semmi nem látszódik a hajon.Az illata finom,de rèszemről ennyi.Lehet hasznodra válik fèsülködèsnèl.Ebben nem vagyok kompetens a csutka hajammal.
Valamint van egy termèk,amit mindenkèppen be akarok szerezni,ez pedig nem más mint a Balea Men Coffein Tonikum
Nem tudom lehet e mèg egyáltalán kapni,de majd egy dm túra során meghesszölöm.Egèsz jó vèlemènyeket olvastam róla ès biztosan remek társam lenne a projektben.

0 megjegyzés: