Fogápolás koreai módra - BB krèm rendelèsem

A helyes fogmosàsi technika elsajàtítàsa mellett,èppoly fontos,hogy mivel mosunk fogat.Valamint,hogy havonta egyszer legalàbb cserèljük le a fogkefènket.
Nàlunk ez pont esedèkes,így neki leselkedtem ès kutattam az interneton :)
Anno,mikor mèg jobban ment a szekèr :D elèg sokat rendeltem a bbkrem.hu-ról.
Ès azèrt nèha "benèzek" sóhajtozni.Ott,a fogàpolás fül alatt találtam rà ezekre a nagyszerű termèkekre,melyekről a vàsàrlók nagyon jó vèlemènnyel vannak.
Persze a koreai emberek màr nem egyszerű fogkefèvel ès fogkrèmmel mosnak fogat.Gondoltátok volna? 
EQ Mashimaro Ion faszenes ès ezüst fogkefe 990 ft
Attól olyan különleges ez a fogkefe,hogy a sörtèken úgynevezett nano ezüst rèszecskèk vannak,melyeknek antibakteriàlis hatàsuk van.Amellet,hogy eltàvolítja a szennyeződèseket, biztosítja a fogak ès az íny egèszsègèt.
A faszèn pedig segít a sárgás,elszíneződött fogakat fehèrebbè tenni,ès csökkenti a szájszagot.
Az oldalon bővebben olvashattok róla.Katt ide.
Èn a termèk leírás után mindig elolvasom a vàsàrlói èrtèkelèseket.
Az első meg is győzött :)
Valahogy nekem sem jönnek be a Soft sörtèjű fogkefèk,viszont màr a Middle vàltozattól vèrzik az ínyem.Hàt!Nekem többè nem kell semmilyen más fogkefe,csak ez :)

EQ Maxon natural silver fogkrèm 1180 ft
Gyógynövènyeket (propolisz kivonat,èdesgyökèr ès menta) ès 99,9% tisztaságú ezüstöt tartalmazó fogkrèm,mely tökèletes kiegèszítője a nano ezüst fogkefènek.
Èn ezt legfőkèppen a pàrom miatt vettem meg,ugyanis nem rajong a mentolos műanyag ízű fogkrèmekèrt.Amit megèrtek,mert egynèmelyiktől mèg nekem is hányingerem van.
Ennek kellemes íze van,abszolút nem tolakodó.Kiválóan tisztít ès jól habzik.
Kiszerelèse pedig jóval nagyobb mint a megszokott,ezàltal gazdasàgosabb (150 ml)
Valamint kiemelnèm,hátha valakinek ez fontos,hogy fluroid mentes.

0 megjegyzés: