Zöldpolc rendelésem



Sziasztok Zsó bogyók!
Mostanában nagyon el tűntem.De most be izzítottam a kreatív sarkot :)
És most már innen fogom nektek írni a bejegyzéseket.A facebook-ra raktam is ki képet róla ;)
De nem is szaporítom a szót.Körülbelül egy hónappal ezelőtt teljesen véletlen rá akadtam egy oldalra.Teljesen magába szippantott :D Ez pedig nem más mint a Zöldpolc öko webáruház.De gondoltam még mielőtt alaposan bevásárolok,először le adok egy úgymond "próba" rendelést.Összesen 4 terméket rendeltem.Már több mint egy hónapja használom őket,úgyhogy tudok róluk nektek beszélni/írni.


1.Natur Polc szőlőmagolaj 50 ml
Mivel ugye egy olajról beszélünk,nagyon sok féle módon tudjuk használni.Arcra,körömre,hajra,testradírnak....
Én az arcomra használom.És most persze jogosan kérdezitek,hogy miért pont szőlőmagolaj???
Az antioxidáns hatása 18,4-szer jobb, mint a C-vitaminnak, és 50-szer nagyobb, mint az E-vitaminnak!!!A bőr simaságát, rugalmasságát biztosítja, megelőzi korai öregedését, képes a kollagén szöveteket regenerálni, növekedésüket stimulálni, a petyhüdt bőr állapotát javítani. A bőrbe könnyen és gyorsan felszívódik, különösen alkalmas száraz, érett bőr ápolására. Számos előnyös élettani tulajdonsága miatt valamennyi növényi olajfélénél értékesebbnek tartják.
Nekem eléggé száraz a bőröm,aztán mikor jönnek a hidegebb hónapok,már előre be vagyok kulázva,hogy mi lesz a bőrömmel. Én 100%-ig meg vagyok vele elégedve.

2.Propolisz Tinktúra a Hungary Honey-tól 20 ml
Az arcom egyik felén,egy bizonyos területen állandó pattanások tanyáznak.Mivel ez a propolisz tinktúra antibakteriális/fertőtlenítő hatású,ezért arra gondoltam,hogy nagy segítségemre lehet a harcban.Hetente 2X vagy 3X használom.Nagyon makacsok voltak ezek a kis szarháziak,mert kellett kemény 1 hónap mire teljesen eltűntek az arcomról.És a legszuperebb,hogy mikor meg voltam fázva,ezzel gargarizáltam és sokat segített :D És rendszeres fogyasztása nagy mértékben támogatja az immunrendszert.Egy igazi multifunkciós termék!!

3.Rózsaszín agyag   100 g
Természetes, adalékmentes anyag. A normál,  érzékeny bőr általános ápolószere. Színezéknek sminkszerekbe, szappanokba is használható.
 Az extrém érzékeny bőr és az erősen dehidratált, vízhiányos bőr megoldása, egyébként a fehér és a vörös agyag keverékéből áll, és a benne lévő vas-oxid adja gyönyörű színét. Van benne többek közt szilícium, alumínium, vas, magnézium, szódium, foszfor és kálcium is. A bőröd pH-értékét tiszteletben tartva visszaadja fényét, ellenállóbbá teszi, valamint nyugtatja is azt.
4. Tisztított víz 500 ml

A legtöbb kozmetikum alapja a víz. A receptek többségében desztillált víz szerepel, de nem találtam ezen az oldalon csak ezt.De az oldalt szerint ez a fordított ozmózisos eljárással tisztított víz,sokkal jobb mint a tisztított víz.Mondjuk nekem nyolc :) A lényeg hogy jó legyen.

0 megjegyzés: