Kérastase Elixir Ultime olaj hajra


Imádom a hajápolással kapcsolatos dolgokat.Szerintem egyetlen egy dolog van magamon ami tetszik és imádom:ez pedig a hajam.Mostanában nagyon sok hajápolási terméket vettem/próbáltam ki.Ugyanis vége az ébenfekete korszakomnak és most csokoládébarna hajjal nyomulok :D

És ez a hajszínváltás igencsak megviselte a hajam.Ha szeretnétek róla bejegyzést,hogy hogyan sikerült megszabadulnom a fekete hajtól és milyen termékeket használtam,akkor írjátok meg kommentben.

Szóval ma a Kérastase csoda olajáról lesz szó.Nagyon régóta ki akartam próbálni már egy Kérastase terméket és hála a L'oréal csapatának,lehetőségem is nyílt rá.

Én a csomagolásra nem fecsérelném a szót,maradjunk annyiban hogy nagyon tetszetős :)
A pumpás kiszerelést már meg sem említem,hiszen az ilyen olajoknál szerintem mindenki ezt preferálja.
Nekem nagyon száraz és sok hajam van,tehát nekem kell a 2-3 pumpányi mennyiség.
A hajvégekre és a teljes hajhosszra szoktam felkenni hajszárítás után,jól belenyomkodom a hajamba.Vagy ha természetesen hagyom megszáradni,akkor törölköző száraz hajra viszem fel.A hajtövekre még nem mertem belőle tenni,mert félek hogy nagyon elnehezítené a hajam.

Az Elixir Ultime egy olyan sokoldalúan felhasználható szépítő elixír,mely alkalmazkodik a nők különböző típusú hajához és szokásaikhoz.Négy értékes olajkombinációja révén kényezteti a hajat;puhává és selymes tapintásúvá varázsolja illetve segít belülről is megerősíteni a haj szerkezetét.

Használható száraz hajon is mély tápláláshoz vagy akár hajformázás végén egy kis extra fényért és védelemért a külső hatásokkal szemben.Kukorica,kamélia,argán és pracaxi olajat tartalmaz.

Pracaxi olaj? Az meg mi a csuda?
Pracaxi olaj a Pentaclethra fa terméséből nyerhető ki, amely Közép-Amerika, Venezuela, Trinidad és Tobago esőerdőiben, mocsaraiban terjedt el. A gyümölcs fenntartható gazdaságból származik, a fákat bútorkészítésre, vasúttalpazat készítsére is felhasználják.

A gyümölcsből kinyert olaj kulcsa az eddig szintetikus módon előállított behénsav, amely segítségével a haj selymessé, fényessé varázsolható. A Pracaxinak köszönhetően teljesen mellőzhetőek a szulfátok, szilikonok, parabenek és PEG összetevők a hajápoló termékekben. A pracaxi olaj táplálja, ápolja ragyogóvá teszik a hajat.


Nagyon szuper kis hajápoló olaj ez :)Tudom,hogy az ára elég borsos.Főleg a 125ml-nek,de ha jól tudom lehet kapni 50ml-es változatban is ami 2500 Ft környékén mozog.És ha nem olyan száraz a hajatok mint az enyém ami szinte a Kalahári sivataggal vetekedhetne,akkor ez egy jó befektetés,hiszen egy jó minőségű hajápolóról beszélünk és sokáig is kitart.

Remélem tetszett nektek ez a röpke kis bejegyzés.
Ha van tapasztalatotok a Kérastase termékekkel kapcsolatban,akkor szívesen elolvasnám.

És érdemes feliratkozni a Facebook oldalikra is,hiszen a minap is egy nagyon szuper játékot indítottak,ahol Kérastase termékcsomagot lehetett nyerni!

Vigyázzatok magatokra!
Nagy ölelés!!!
Zsó

0 megjegyzés: