Kedvenc őszi termékeim-Pirosítók

Sziasztok Ricsajok!
Ebben a bejegyzésben meg szeretném nektek mutatni a kedvenc pirosítóim,amiket előszeretettel használok ősszel.
NYX 12 TerraCotta
 Nagyon szeretem ezt a NYX pirósítót.Apró és szolid csillámok vannak benne.
H&M Blusher-18 Sweet Rose és Essence Breaking Dawn- 01 Renesmee Red
 A H&M-es pirosítóért odáig vagyok.Nagyon szép rózsás árnyalat.
Az Essences-ről meg nem mondok csak annyit,hogy I<3 it :)
No name pirosító és BYS-Perfectly Peachy

Ez a no name pirosító még anno a Cosmopolitan újsághoz járt.Általában nem szoktam használni az ilyen "ajándék" sminkcuccokat,de ez a pirosító nagyon elnyerte a tetszésem.
A BYS pirosítót még azt hiszem a tesminked.hu oldalról rendeltem,mert szerettem volna egy szép barackos árnyalatú pirosítót.Eleinte utáltam,mert mint a képen is láthatjátok,igazán messze áll a tökéletes barack árnyalattól,de ősszel nagyon szeretem használni.
L'oréal-151 Vieux rose és Miaoou Magic Finish Cooked Powder
A L'oréal-os pirosítónak nagyon szép rózsás színe van.Mint láthatjátok nagyon szeretem ősszel ezeket a sötétebb rózsa árnyalatokat.Nekem ez benne van a top favoritban.Talán ezt használom mind közül a legtöbbet.
A Miaoou pirosítót pár száz forinttért vettem még az Ázsia Centerben,ha jól emlékszem.
Mondjuk ez nem kifejezetten egy őszi árnyalat/szín.És mint láthatjátok eléggé csillog is.
ELF-Contouring Blush&Bronzing Powder és Catrice-Definition Bronzer /Bohemia trendkiadás/


Nagyon szeretem ősszel használni a bronzosítókat..Hiszen meleg barna árnyalatuk miatt,ősszel is nagyon jól ki lehet ezeket a termékeket használni.

Nektek mi a kedvenc őszi pirosítótok?


0 megjegyzés: