Avon Anew Clinical Absolute Even Serum

Sziasztok!
A mai napon erről a szérumról szeretnék nektek írni pár sort.
Az Anew Clinical Absolute even termékek DSX-7 technológiával segítenek gátolni a melanintermelést, hogy javítsanak a bőrtónuson, és a hiperpigmentáció kialakulásán. Csökkentik a bőr elszíneződéseinek 7 típusát:
1. foltok
2.egyenetlen bőrtónus
3.pattanások nyomai
4.barna foltok
5.vörös foltok
6.szeplők
7.sápadt bőrtónus




Röviden annyit tudok róla mondani,hogy nekem nem vált be.Padig nagyon szeretem az Anew termékeket,de mostanában mindig mellé nyúlok.
 A csomagolása szép, igényes, a benne lévő "anyag" tényleg olyan híg, tejszerű.A pumpája nagyon tetszik, jól adagolható.Reggel és este használtam.
 Én szeplőkre vettem.A szeplőket abszolút nem tüntette el.Viszont pattanásom az lett tőle bőven.Amit nem is nagyon értettem,hiszen száraz bőröm van.Amint abba hagytam a használatát,az arcom kitisztult.Sajnos az én esetemben nem vált be.Pedig sok jó véleményt olvastam róla.De hát nincs mit tenni,ha a bőröm ilyen makrancos vele szemben.


Hi!

The Absolute Anew Clinical products even DSX-7 technology help to inhibit melanin to improve skin tone and hyperpigmentation of the formation. Reduced by 7 types of skin discolorations of:

1 spots
2 uneven skintone
3 acne marks
4 brown spots
5 red spots
freckles
7 pale skin tones 

 In short, all I can say about it that hasn't worked for me.The packaging is beautiful, sophisticated, inside the "substance" is really a thin, milky.I really like the pump and well fed.Morning and evening were used.I bought freckles.The freckles absolutely didn't mention it.However, it was plenty for my acne.What I don't understand very well, because my skin is dry.As soon as I stopped using it my face cleared up.Unfortunately in my case it didn't work.But I've read many good reviews about it.Nothing to do.My skin doesn't like it.

Remélem tetszett ez a bejegyzés.

I hope you enjoyed this entry.

Sziasztok!

Bye!

0 megjegyzés: