Pilla Parádé:Catrice Better Than False Lashes

Sziasztok Ricsajok :)
A mai napon egy szempillaspirál teszttel érkeztem.Méghozzá a Catrice egyik új termékével/újításával a Better Than False Lashes spirállal.  1399 Ft.-
Három változatban találjátok meg a boltokban:Fekete, ultra fekete és vízálló.Én az ultra fekete változatot vettem meg,mint látjátok.
A csomagolás mind a három spirálnál egyforma.Fém hatású,semmi extra.
Én csak egyetlen különbséget vettem észre.Méghozzá az Ultra Black és a Black változat között.Míg az Ultra Black ragyog és intenzív,addig nekem a sima Black változat meglehetősen száraz.A keféje fantasztikus!Mondjuk én kifejezetten szeretem a nagy,buci keféket :)

Könnyű eloszlatni és nagyon szép pillákat csinál.Nekem legalábbis nagyon tetszik a végeredmény!!
Remélem tetszett ez a poszt! Várom a véleményeket kommentben :)

 




0 megjegyzés: