La Roche-Posay szeretetcsomag :)

Sziasztok!
Én is azon szerencsés bloggerek közé tartozom,akiket megleptek egy teszt csomaggal.Többféle terméket kaptam a csomagban.Mint a képen is láthatjátok,azért ezek olyan kiszerelésű teszterek,amik több használatra elegendőek.Így megtapasztalhattam a hatásukat.Elöljáróban annyit el kell mondanom,hogy mindegyik termék,termálvizet tartalmaz.
De nézzük is,hogy mit kaptam a csomagba:

  • Van benne egy Anthelios XL,ami egy 50+-os naptej
SPF 50 fényvédő faktorral.Napra érzékeny bőrre lett kifejlesztve.Illatanyag és parabén mentes.Csökkentett kémiai fényszűrőtartalom.
Nagyon krémes és sűrű naptej.Könnyen el lehet dolgozni az arcon.Nem hagy zsíros érzést a bőrön.
  • 50 ml-es termálvíz
Természetes,felfrissítő,antioxidánsban gazdag vízpermet,amely nyugtatja és puhává teszi a bőrfelszínt.Összetételként kizárólag nagy tisztaságú,szelénben gazdag termálvíz forrásvizet tartalmaz,mely különösen gazdag nyomelemekben és ásványi sókban.A különleges magas szelén tartalom az,amely ennyire egyedülállóvá tesz ezt a készítményt,mely erős antioxidáns hatással rendelkezik.
A termálvíz ásványi anyag összetétele:
  • bikarbonát 387 mg/l
  • kalcium 149 mg/l
  • szilikát 31.6 mg/l
  • magnézium 4.4mg/l
  • szelénium 53 microgr/l
  • réz/cink < 5 microgr/l
Sose volt még ilyen spray-m.Meg vagyok vele elégedve. Szimpi a szóró fej, szépen oszlatja szét a vizet.Nyugtatja és felfrissíti a bőröm.Sminkelés előtt szoktam használni.
Fiziológiás Micellás lemosó

Nincs mitesszerképző hatása.Ez egy nagyon klassz kis sminklemosó arcra és szemre.Illata abszolút nincs,nem csíp és nem is szárít.Nagyon pici kell belőle.

    Hydreane BB

Az első BB krém a LRP-tól, ami kifejezetten az érzékeny bőrre készült és LPR termálvizet tartalmaz. Egy lépésben hidratálja, nyugtatja és védi a bőrt. Az ásványi pigmetek azonnal a bőrbe olvadnak és kiegyenlítik azt.

Ezt még nem próbáltam ki,mert én nem nagyon szoktam BB krémet használni.Ugyanis nekem a fedésük nem elég az arcomra.De utána olvastam és nem voltak róla rossz véleménnyel.Érzékeny bőrűeknek,az olvasott tapasztalatokból kiindulva merem ajánlani.De csakis akkor,ha nincs nagy fedésre szükségetek.

     Hydreane Legere

 Hidratál és csökkenti a bőr érzékenységét. A bőr hidratált lesz, visszanyeri rugalmasságát és komfortérzetét.Hidratál, vízhiányt pótol, kiváló sminkalap, és jó az illata :)

    Lipikar Lait

Lipidpótló testápoló száraz bőrre, niacinamid hatóanyaggal a bőr védekezőképességének helyreállítása és a feszülésérzet csillapítása érdekében. Sheavajtartalmának köszönhetően táplálja a bőrt. Illatanyag-, parabén- és tartósítószer-mentes.

Nekem szerencsére az arcomon és a kezemen kívül sehol nem száraz a bőröm.Ezért én az arcomon is kipróbáltam.Semmilyen irritációt nem okozott.

    Cicaplast Baume B5

Nekem teljesen ismeretlen volt a Cicaplast ez idáig.

Felnőttek, gyermekek és csecsemők száraz, irritált, berepedezett, érdes bőrére. Használható az egész test, az arc területén és az ajkakon. Megfelelő tolerancia, érzékeny bőrre is használható.

Tulajdonságok:

  • Optimális bőrmegújulás - Madecassoside, réz, cink, mangán
  • A száraz, sérült területek nyugtatása - 5% panthenol
  • Bőrvédelem - gazdag, tápláló, antibakteriális textúra
  • Parabenmentes.
  • Illatanyag-mentes.

Nekem a termálvzies spray,micellás lemosó és a cicaplast hármasa az abszolút favorit termékek.

A La Roche-Posay termékek hipoallergének,melyek csak a legszükségesebb összetevőket tartalmazzák.


0 megjegyzés: