Max Factor Facefinity Alapozó

Ez az első olyan drogériás alapozó,amire pénz visszafizetési garanciát vállalnak.Mielőtt megvettem,véleményeket gyűjtöttem olyan emberektől,akik már kipróbálták.Nagyon jó kritikákat kapott,ezért úgy döntöttem,hogy én is megveszem és kipróbálom.
A Rossmannban vettem egy akció keretén belül 2700 Ft-ért!!
Ezért szeretem a Rossmannt,mert hihetetlen jó akciók szoktak lenni :)
Csomagolás:
Igazából semmi extra. Üvegcsében van,pumpás az adagolója és egy átlátszó védőkupak van a tetején.Ami nagyon tetszik,hogy védőfóliával van ellátva.Így biztosak lehetünk benne,hogy előttünk senki nem mászott bele a termékbe :) Valamint ha a pumpát bal oldalra forgatod,akkor lezáródik.Így a termék még véletlenül sem nyomódik ki a táskában!
Állag:
Folyékony állaga van,de mikor felkenem hamar megszilárdul.Így viszonylag elég gyorsan kell vele dolgozni.A felvitel után rögtön púderessé válik,de nem szárítja az amúgy is eléggé száraz bőröm.Az eredmény gyönyörű.
Fedés:
Közepesen erősnek mondanám.Nem ül bele a kisebb ráncokba és pórusokba.Nagyon szép a végeredmény.Nincs maszkszerű hatás és nem kell belőle sokat használni.
Mattító hatás:
Erről tapasztalatot nem tudok mondani,mivel száraz bőröm van.
Tartósság:
12 órát minden gond nélkül kibír

Egy szónak is száz a vége,nálam ez az alapozó 5*-öst érdemel.
Azt viszont nem mondom,hogy megállok nála,hiszen kísérletező típus vagyok :)

Ti próbáltátok már ezt az alapozót?
Mik a tapasztalatok?Nektek is bevált?

0 megjegyzés: