Essence Twilight Part 2 Kollekció

Sziasztok!
Azokat a termékeket mutatom meg nektek,amit ebből a kollekcióból szereztem be.

                                     
Körömlakk:
Azért ezt a kèt színt választottam,mert a másik kettőt túl sötètnek találtam.Mondjuk nem mintha ezek olyan világos,élénk színek lennének :P
Nagyon szèp csillámosak.
Alice Had A Vision Again egy sötét lila szín,csillámokkal.
Jacob's Protection pedig egy sötét kék lakk,csillámokkal.
Az állaga viszont nem tetszik.Nekem túl sűrű és valahogy az ecset sem az igazi :/

Pirosító:
Terracottának mondanám egy kis mandarinos beütéssel.Nem csillámos,viszont egy nagyon szèp szatén fénye van.
01 Renesmee Red a pirosító 'fantázia' neve.
                                 
Pigmentek:
Ezek az árnyalatok találhatóak a kollekcióban.


Nekem a  Piece of forever és az Alice Had A Vision Again árnyalat van meg.

Szájfény :
C02 Renesmee Red
A szájfényeknél nagy bajban voltam,mert nem volt kitéve teszter!Mondjuk nem csak a szájfényeknél merült fel ez a probléma :/
Én mindig igyekszem olyan árnyalatokat venni,amiket a hétköznapok során is tudok hordani.A szájfénynél azért voltam bajban,mert első ránézésre tele van csillámokkal és elég élénk piros színe van.
Szerencsére a számon nem olyan élénk és csillámos :) Nagyon szép,halvány piros színe van és szerencsére nincs tele a szám csillámokkal sem.Tehát megérte megkockáztatni!!

Összességében nem olyan rossz ez a kollekció,de én többet vártam!Valahogy nekem a Vampire's Love jobb volt mint ez!

Ti mit szereztetek be?
Elégedettek vagytok ezzel a kollekcióval? 

0 megjegyzés: