Essence Cherry Blossom trendkiadás

Sziasztok!!
Szeretném nektek megmutatni,hogy miket szereztem be ebből a kollekcióból Igazából csak két dolog fogott meg!!Hozzáteszem,szerintem ez a kollekció nem igazán illik ehhez az évszakhoz :/ Mi a véleményetek ezzel kapcsolatban?
essence cherry blossom girl – ajakceruza   Ajánlott fogyasztói ár: 599 Ft
Cseresznyevirág ajkak jegyében érkezett ez a bársonyosan matt és rendkívül tartós eredményt ígérő két ceruza. 01 cherry cherry girl és 02 it’s peach not cherry (ezt vettem meg) árnyalatokban kapható. 
Nagyon meg vagyok vele elégedve.Csodaszép színe van!Kár lett volna ott hagyni :)
essence cherry blossom girl – pirosító       Ajánlott fogyasztói ár: 999 Ft
A kétszínű pirosító friss és rózsás arcot ígér Dombornyomott cseresznyevirág minta teszi egyedivé a megjelenését. 01 asian sensation árnyalatban kapható.Ez viszont csalódás lett :(

Ecsettel próbáltam felvinni,de olyan semmilyen színe lett!!Pedig mikor kézre húztam swatch-ot,nagyon szép színe volt!!!
Íme a kollekció azon darabjai,amik nem fogtak meg:
essence cherry blossom girl – 2 in 1 szemceruza
essence cherry blossom girl – quattro szemhéjfesték
essence cherry blossom girl – műszempilla
essence cherry blossom girl – highlighter
essence cherry blossom girl – körömlakk
essence cherry blossom girl – csillámló testpúder
Ti mit szereztetek be ebből a kollekcióból?

0 megjegyzés: