Maybelline Dream Fresh BB

Sziasztok!
Mint a címből is kiderült a Maybelline BB krémjéről fogok írni pár sort.
Leírom a személyes tapasztalatom vele kapcsolatban.
Elhalványítja a bőr tökéletlenségeit, kiemel, ragyogást fokoz, hozzáigazodik a bőrszínhez, simít, hidratál-SPF30-at tartalmaz.Ez egy továbbfejlesztett változata a Garnier BB-nek.Hiszen az csak 5in1,ez pedig már 8in1 :)De nincs nagy különbség a kettő BB között.
Véleményem:
A színskála érdekes, van egy nagyon rózsaszín és egy nagyon szürke, plusz 2 köztes árnyalat.  
Elég folyós állagú, könnyen beissza a bőr, és tényleg van valamicske hidratáló hatása.Ami nekem nem tetszik benne, az a fedés!Szerintem a Garnier BB-je sokkal jobban fed!!!
Hamar kifényesedik, az illata jó.
Igazából nem tudom,hogy a Maybelline kiknek szánta ezt a BB-t,mert szerintem semmire nem jó!!! Abszolút nem éri meg az árát (2400 FT)!!!!
Ti kipróbáltatok már?
Mi a véleményetek?

2 megjegyzés:

Réku írta...

Jaj,de jó, hogy nem adtam be a derekam tegnap! Nagyon tukmálta rám az eladó a dm-ben, de mondtam, hogy van otthon garnieres és nem kell. Köszi, hogy írtál róla.

Unknown írta...

Így,hogy már kipróbáltam,100 ft-ot sem adnák érte!!!Nagyon nagy csalódás!!!!