NYC City Sweets

Sziasztok lányok!
A mai napon a City Sweets kollekcióból vásárolt termékeket szeretném nektek bemutatni :)
Nem akartam túlzásba esni,ezért két lakkot és egy szájfényt vásároltam.Valamint egy szemhéjpúdert,ami ugyan nem a kollekcióhoz tartozik,de nekem nagyon megtetszett.
NYC City Sweets Kollekció

Ők jöttek velem haza.

Körömlakkok
 Mint említettem,két körömlakk jött velem haza.649 Ft-ba kerültek.
Öt napig bírták sértetlenül.Szerintem nem rossz teljesítmény!!
Világos pasztell lila 257 Levander Cupcake és pasztell pisztácia 253 Mint Macaroon

Szájfény
Sajnos már nem emlékszem,hogy mennyibe került :/
625 Crystal Pink Elég erős,édes illata van.Már-már azt mondanám,hogy émelyítő.Tehát,ha valaki nem tudja ezt elviselni,az ne vegye meg.
Viszont én imádom.Az illatát nem tudtuk behatárolni.Kókuszos-epres illata van,egy kis égett karamellel megspékelve.Nekem ez jut róla eszembe :)

Szemhéjpúder - 968 Cupcakes & Coffee
Leértékelve vettem 599 Ft-ért.Selymesen fénylő színeket tartalmaz.Jól pigmentált!
968 Cupcakes&Coffee

Ti vettetek valamit ebből a kollekcióból?
Szeretitek a NYC termékeket?Meg vagytok velük elégedve?

0 megjegyzés: