E.L.F. Szerzemények

Sziasztok!
Ma az ELf  szerzeményekről olvashattok véleményt.
Itt megtaláljátok az Elf termékeit

Elf Essential Eyelid Primer - Primer krém szemre
-állaga krémes
-könnyü textúrájú
-applikátoros kiszerelés
Én a 7501 Sheer árnyalatban rendeltem meg,aminek egy kicsit fényes a finishe,de nem zavaró.
Nagyon szépen fent maradnak vele a szemhéjpúderek.
Nem mellesleg pedig mindössze 395 Ft-ba kerül
.

Elf Essential Tinted Moisturizer SPF 15 - Szinezett hidratáló UVA/UVB SPF15
-hidratáló alapozó
-könnyed a viselete
-természetes bőrszÍnekben kapható
-SPF 15 fényvédelemmel van ellátva
Nagyon szépen fed.Kár,hogy csak ilyen kis kiszerelésben lehet kapni :(  Szintén 395 Ft volt.

Elf Essentials Shimmering Facial Whip - Univerzális Highlighter Krém 395 FT  Persimmon árnyalatban
-Allure Best of Beauty dÍjas
-arcra,szemre,szájra egyaránt használható

-mikrocsillámokkal dúdÍtott
-E-vitamint tartalmaz
-jól kihasználható






Elf Essential Healthy Glow Bronzer Powder - Arc és Test BronzosÍtó 395 FT
-nagyon jól pigmentált
-selymes a tapintása
-szép szÍnekben kapható

Stipple Brush
Anyaga: antibakteriális szintetikus duo sörte
Elvileg száraz-nedves termékekhez egyaránt lehet használni.
Én alapozóhoz próbáltam,de nem jártam sikerrel.Ugyanis nekem nem elég tömör,ezért nem tudom szépen eldolgozni.Viszont pirosÍtóhoz első osztályú.Egy kicsit csalódtam benne!
És még rendeltem egy korrektort,amit nagyon szerettem.A múlt héten egy átmulatott éjszakán elhagytam :( Sebaj,úgyis fogok mág rendelni!És akkor lesz vele egy teszt.Annyit mondhatok.hogy nagyon bevált.

Ti rendeltetek/vettetek már Elf termékeket?
Ha igen,mit?Irj véleményt!!

0 megjegyzés: