Catrice Coolibri Kollekció

Sziasztok!!
A mai napon a Coolibri kollekciós/ melyet a Rossmann üzletekben még mindig megtaláltok/dolgaim fogom nektek egy kicsit bemutatni.Akkor lássunk is hozzá :)
Kezdeném a körömlakkokkal.
Virgin Forest
Egyszerűen imádom ezt az élénk fű színt!!!Szerelem volt első látásra.Pedig nem szeretem az élénk árnyalatokat :) 4 napig bírta a körmömöm úgy,hogy sem alapot,sem fedő lakkot nem használtam.
Abloom
Szemhéjtus Precious Nectar


Gyönyörű arany színe van.Egész nap állja a sarat.Meg vagyok vele elégedve,megérte az árát!!
Szemhéjpúder toll Precious Nectar
Aranycsillámos szemhéjárnyaló toll.A csomagolásnak jó fogása van és tetszik a tekerős megoldás!Jól pigmentált és tartós termékről van szó.Nekem becsomósodik a felvitelnél :/ Most vagy én vagyok béna vagy nem tudom.Valamint az sem tetszik benne,hogy tele van hatalmas nagy csillámokkal :/
Színmegújító ajakbalzsam
Igazából semmi extra.Jól hidratál,de nem különb egy mezei  ajakápolónál.
Ti vettetek valamit ebből a kollekcióból?


0 megjegyzés: