Catrice-Revoltaire trendkiadás

Sziasztok!
A tegnapi napon,örömmel vettem észre,hogy megérkezett a revoltaire kollekció.

Nézzük is,hogy miket vettem :)
Pirosító - Colour Bomb 1149 Ft
Egyszerűen imádom!!!Csillogó-villogó,pont nekem való :)
Szerintem nyáron ez lesz az egyik favorit pirosítom.Sokan panaszkodnak rá,de nálam nagyon szépen muzsikál <3
Körömlakkok
-Colour of Honor
- Attracting Camouflage
Fantasztikusak a színek.A lakk minősége nagyon jó és gyorsan szárad.
Szemhéjpúder
Nagyon csinos/igényes a csomagolása!Első ránézésre azt hittem,hogy fémből van,de meglepődve tapasztaltam,hogy műanyag a csomagolás.Találsz benne egy hatalmas tükröt.Egy applikátort,melynek egyik végén egy ecsetet találsz.Van benne 3 szemhéjpúder+1 szemhéjtus,melyet nedves ecsettel kell felvinni.
Hát ennyi mindent sikerült vennem!!
Ti mit szereztetek be ebből a trendkiadásból??

2 megjegyzés:

Regus írta...

Szia Zsó:) tökjóó cuccokat szereztél be,nekem nagyon tetszenek:) főkeg a 4-es palettával szemezek én is,nekem sem ártana beújítani a személypúderek területén:) Tetszik a blogod is nagyon:) De itt később kezdtelek el követni,mint Youtube-on:)
Szép napot neked!

Hedea írta...

Zseniális színei vannak ennek a kollekciónak. :)