Avon Planet Spa Török Termál Test-, Haj-, Köröm-, és Fürdőolaj

Sziasztok!
A mai napon erről a multifunkciós olajról szeretnék nektek írni pár sort.
 
Használata:
  • fürdéshez: önts 1-2 kupaknyit a fürdővizedhez,
  • testedre: simítsd közvetlenül bőrödre,
  • hajra: masszírozz egy kis mennyiséget nedves hajadba, hagyd rajta 10-15 percig, majd samponnal alaposan mosd meg és öblítsd le.
Mondjuk én a hajamon rajta szoktam hagyni akár egy órát is.Viszont használat után legalább háromszor mosd meg a hajad,hogy teljesen kijöjjön az olaj.Mert különben zsíros lesz!! Megtalálod az aktuális kampányban is,a Planet Spa termékeknél.
Én azért szeretem,mert tényleg multifunkciós és nem kell belőle sokat használni!
Az illata isteni :) A bőröm és a hajam is extra gyorsan beissza!A hajat puhává és kezelhetővé varázsolja.
Egyszerű és nagyszerű :) Ha tehetitek akkor próbáljátok ki! 

Ti kipróbáltátok már ezt a terméket?
Ha igen,akkor várjuk a véleményeket :)
Valamint arra is kíváncsi vagyok,hogy szeretitek e a Planet Spa termékeket?   
 

0 megjegyzés: