Seacret Köröm és Testápoló Csomag

Sziasztok!
A mai napon,ezeket a Seacret termékeket mutatom be nektek.
Bal szélen van egy 3 lépéses polírozó tömb:
Nagyon szeretem.Használat után mindig szép fényes lesz a körmöm!!
A középső termék egy körömágy olaj:
Erősíti,puhítja a körömágy bőrét,valamint megelőzhető annak kiszáradása.Kicsit gyurmaszagú, nagyon folyékony olaj maga a cucc, egy pici csepp azonnal szétterül a körömágy mentén. Eltünteti a kis repedéseket és felszakadozó körömbőrt, napokig tartja is ezt az állapotot.
Javasolt kezelési gyakoriság: egyszer egy héten.
A következő termék egy tejes-mézes testápoló:
Ez egy hidratáló balzsam,ami azonnal felszívódik a bőrbe.Mivel én nem használok testápolót,ezért én kézkrémnek szoktam használni.Nagyon puha lesz tőle a bőröm+az illatát is nagyon szeretem :)
Felül pedig egy mezei körömreszelő van.
Összességében nagyon bejött ez a csomag :)

Ti használtatok már Seacret-es termékeket?

3 megjegyzés:

Odil írta...

Egy ideje már használom a körömápoló olajat és imádom! Tényleg napokig nagyon szép marad a körömágy, pedig az enyém nem könnyű eset. Gondolkozom a csomag vásárlásán :)

Emma írta...

Kedves Odil! Ha meg mindig szeretned megvasarolni ezt a szettet, akkor en szivesen eladom neked az enyemet. Most vettem, meg nem hasznaltam egyszer sem. A testapolo granatalmas. E-mail cimem: raggiodisole13@gmail.com

Ildika / Csodaszarvas33 írta...

Sziasztok!
Engem épp tegnap nyűgöztek le ezek a termékek! Műtősnőként a kezem naponta többször "ázik" a rendkívül durva szárító hatású bemosakodószerben, úgyhogy az én kezem bőre és a körmeim a legextrább ápolást igénylik, és meg is adok nekik mindent, hisz ez a kenyérkeresőm. Nos, kedves Emma ha még megvan ez a gránátalmás szetted, én szívesen átvenném!!! Kedves blogszerkesztő társam! Ha tudsz, szívesen venném, ha más Seacret terméket is bemutatnál. (esetleg az árukat is) Köszönöm! Ildika
http://www.manotar.blogspot.hu