BYS - Légy önmagad

Sziasztok!
Ezeket a termékeket a tesminked.hu oldalról rendeltem.Nagyon kíváncsi voltam,hiszen maguk  a termékek nagyon jó áron kaphatók.Habár az egyik nézőm mondta,hogy egyes parfümériákban olcsóbban be lehet szerezni.Máskor okosabb leszek :)
A termékek kísértetiesen hasonlítanak a Miss Rose termékekre.Ami persze nem baj,hisz van már egy Miss Rose palettám,amivel teljesen meg vagyok elégedve.
BYS-Metallic Darks  1190 Ft 
Nyolc,egymással harmonizáló szín van benne.
Nagyon tetszik,hogy maguk a színek nem csillámosak,hanem inkább selyemfényűek és jól pigmentáltak.
BYS Rúzs-Champagne rain  590 Ft
Eszméletlen Nude színe van.Szintén jól pigmentált.Egyetlen problémám a csomagolás.Már kibontásnál belekaptam,de ez legyen a legkevesebb.
BYS Pirosító - Perfectly Peachy 790 Ft
Nah,ebben a termékben viszont csalódtam.Tökéletes barack árnyalatra számítottam.A képen nagyon szép barackos színe volt.Élőben inkább hasonlít egy bronzosítóra és csak nagyon nagy jóindulattal nevezhető baracknak.Egy kicsit becsapva érzem magam.De még így is megérte a 790 Ft-ot.
NuoBeiEr Pirosító - Termékszám:108
Ezt a 'pirosítót' a Kallosban vettem.Ha emlékeim nem csalnak 490Ft-ba került.Szerintem egy nagyon szép darab.Nagyon tetszik benne ez a virágminta.
A hátuljára az van írva,hogy szemhéjpúder,de az eladó azt mondta,hogy pirosítóként kapták.Ezen kissé meglepődtem,de úgy voltam vele megesik az ilyesmi :)Az aljában található egy tükör és egy pirosító ecset.
Színe igazából nem sok van :/ Pirosító fölé gondoltam,mert nagyon szép fénye van.

Remélem,hogy tetszett a bejegyzés!!
Vigyázzatok magatokra!!
Ti találkoztatok már BYS termékekkel?
Mi a véleményetek a Kallos-ban kapható kozmetikumokról?

0 megjegyzés: